مسیر تهران – شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد بود

مسیر تهران – شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد بود

رئیس پلیس راه فراجا گفت: مسیر تهران – شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد بود.

سردار سید کمال هادیان فر در بازدید از محورهای مواصلاتی منتهی به حرم امام راحل از پیش بینی حضور میلیونی در سی و چهارمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب خبر داد و گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده یک و یک نیم تا دو میلیون زائر در این مراسم شرکت خواهند کرد و اساس این حرکت خودرو سواری زائران است.

وی در ادامه محور قم – تهران را یکی از محورهای پرتردد در روزهای 23 و 24 خرداد ماه معرفی کرد و افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری راهداران کمترین محدودیت در جاده های کشور اعمال می شود تا زائران بتوانند بدون هیچ مشکلی در این مراسم شرکت کنید.

سردار هادیان فر با اشاره به احتمال یک طرفه نشدن محور شمال تهران در تعطیلات هفته آینده گفت: با توجه به اینکه هموطنان عزیز شمالی نیز برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به تهران می آیند، لذا تلاش ما بر این است. که مسیر شمال تهران یک طرفه نیست.

وی همچنین به برخی محدودیت ها در تردد خودروهای سنگین در روزهای 23 و 24 خرداد اشاره کرد و گفت: خودروهای سنگین اعم از ترولی بوس و کامیون در این 2 روز با محدودیت تردد مواجه خواهند شد و جزئیات بیشتر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در آینده اعلام خواهد شد. روزها.

رئیس پلیس راه فراجا بستن کمربند ایمنی را برای همه مسافران الزامی کرد و گفت: رانندگان اتوبوس MOT خودروهای خود را چک کرده و به بستن کمربند ایمنی مسافران و مسافران توجه لازم را داشته باشند.

سردار هادیانفر همچنین به حضور زائران پیاده در مسیرهای منتهی به حرم اشاره کرد و گفت: زائران پیاده حرم امام خمینی (ره) در شب و در دید کم ردیاب و روشنایی به همراه داشته باشند. به یاد داشته باشید که به سمت اتومبیل های در حال عبور حرکت کنید، نه پشت سر آنها.

دیدگاهتان را بنویسید