آمریکایی ها از چه حقوق بشری صحبت می کنند؟ / همه رهبران آمریکا جنایتکار هستند


ساعت: 09:27
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880399

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: همه رهبران آمریکا جنایتکار هستند و در سراسر جهان جنایت می کنند، از کدام حقوق بشر صحبت می کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با صبح زاگرس وی درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس گفت: همه سران آمریکا جنایتکار هستند و در دنیا جنایت می کنند و یکی از آنها ایرباس ما بود که سرنگون کردند.


داریوش ارجمند در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای حقوق بشری آمریکایی ها، تصریح کرد: اینها حرف های مفت می زنند، چه حقوق بشری، با مردم خودشان چه کرده اند، الان می خواهند با مردم دنیا چه کنند.


وی افزود: آمریکایی ها در برخورد با مردم خود و آنچه می توان از آنها در برخورد با مردم کشورهای دیگر انتظار داشت، اقدام مناسبی انجام نمی دهند.


ارجمند با اشاره به حمایت آمریکا از گروه های تروریستی در سراسر جهان گفت: مردم ما درک می کنند و آگاه هستند که آمریکایی ها چه می کنند.

پرواز مسافربری ایران ایر به شماره 655 با شناسه «IR655» از تهران به دبی در 12 ژوئیه 1987 (3 ژوئیه 1988) پس از توقف در بندرعباس با شلیک موشک Rim-66 به مقصد دبی در حرکت بود. استاندارد توسط ناو یو اس اس وینسنس نیروی دریایی ایالات متحده در ارتفاع 12000 پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی 290 مسافر شامل 46 مسافر غیرایرانی و 66 کودک (زیر 13 سال) جان باختند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید