ژست حقوق بشری تروریست های آمریکایی طنز است


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879208

نوش آبادی گفت: حقوق بشری که آمریکا می خواهد شوخی است و امروز با شفاف سازی و روشنگری باید جوانان را متوجه جنایت آمریکا کرد.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا درباره هفته حقوق بشر آمریکا با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند، به خبرنگار امریکن ریپورتر گفت: خلق و خوی ایالات متحده پرخاشگری و نظامی گری است. و این امر باعث شده است که هیئت حاکمه آمریکا به صراحت رهبری جهان را در سه حوزه نظامی، سیاسی و اقتصادی به رسمیت بشناسد و بر این اساس با انقلاب اسلامی ایران دشمنی کند.

حسین نوش آبادی از طرح سوال برجام پرهیز کرد و به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما هرگز به آمریکا اعتماد نداریم» اشاره کرد و افزود: ایشان در حالی به این امر دامن زدند که مدعی بودند با خروج از برجام کار درستی انجام داده اند.

وی حقوق بشر در آمریکا را شوخی خواند و افزود: خود اروپایی ها معتقدند در صورت توافق جدید، مشخص نیست که آمریکا به تعهدات خود عمل کند یا خیر.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و کرچک در خانه ملت گفت: امروز باید با بصیرت افزایی جوانان ما را متوجه جنایات آمریکا کرد زیرا در قوانین خود آنها را رهبران جهان می دانند و برای تسلط برنامه ریزی می کنند. جهان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید