آمریکا به بشریت با ذهنیت برده داری می نگرد

وی افزود: امروز تروریسم دولتی آمریکا ابزار سیاستمداران و دولتمردان آن است و این رژیم جنایتکار نباید از حقوق بشر صحبت کند.

معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا بیش از 100 پایگاه در دنیا دارد و کشورهای مختلفی را اشغال کرده است که مردم آن کشورها از جمله یمن و عراق علیه آنها قیام کرده اند و تعداد زیادی از این مظلوم نیز دست به شورش زده اند. به این ترتیب کشته شد..

غرور آمریکا بر اساس تکبر ساخته شده است

شمخانی با بیان اینکه آمریکا علیرغم همه جنایت هایی که انجام می دهد ایران را محکوم می کند، گفت: شخصیت آمریکایی ها مبتنی بر استکبار است و استکبار به این معناست که همه چیز را برای خود می خواهند و از خود راضی هستند.

این مسئول گفت: آمریکا خود را خدای جهان می داند و این خصلت در فرهنگ سیاستمدارانش نهفته است و اساس حکومت داری در غرب نیز بر همین اساس است.

وی اذعان داشت: فلسفه های غربی از ابتدا این موضوع را نهادینه کرده اند که برتری متعلق به صاحب قدرت است و استکبار از این نظریه ناشی می شود.

معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی در 500 سال گذشته جنایات بزرگی مرتکب شده اند و بسیاری از کشورها را استعمار و غارت کرده و بسیاری از مردم را به قتل رسانده و فرهنگ آنها را از بین برده اند.

شمخانی با بیان اینکه شعار توخالی الوهیت آمریکا عملا بخشی از طبیعت این کشور شده است، اظهار داشت: کسانی که خداپرستی آمریکا را پذیرفته اند عملاً تابع فرهنگ استکباری این کشور شده اند.

آمریکا به انسانیت با در نظر گرفتن برده داری می نگرد

این مقام مسئول اضافه کرد: آمریکا بر این اساس به بشر نگاه می کند که همه بنده او هستند و هرکس بپذیرد که آمریکا خدای جهان است در واقع مشمول همین گرایش برده داری است.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها از سال 1958 شروع به کشتار افراد و شخصیت ها در سراسر جهان کردند و فهرست های زیادی از آنها وجود دارد و همچنین بررسی ها نشان می دهد که 93 درصد از 243 سال زندگی استعماری آمریکا در جنگ سپری شده است.

معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران آمریکا و غرب حتی صلاحیت تلفظ نام انسان ها را ندارند.

شمخانی اذعان داشت: آمریکایی ها در سال های اخیر در پشت صحنه و با ابزارهای مختلف سعی در ارائه نظر در دادگاه های آمریکا داشته اند که بسیار مضحک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید