ویژگی های تمدنی جمهوری اسلامی بهترین راه نجات بشریت از چنگال سرمایه داری است.


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816895

حمیدرضا ترگی گفت: باید نشان دهیم که ویژگی های تمدنی جمهوری اسلامی ایران بهترین راه نجات بشریت از چنگال سرمایه داری است که با تسلط و تداوم، مردم را در سراسر جهان خون می کند، ملت ها را غارت می کند و حقوق ملت ها را پایمال می کند. ظلم آن. «آنها در حال افزایش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: همانطور که امام خمینی (ره) بارها تاکید کرده اند، جمهوری اسلامی ایران ارتشی است که اساس حکومت جهانی امام زمان (عج) است و این وعده از امام کاظم (عج) نیز مطرح شده است. و تا کنون تاکید شده است.
وی افزود: ایران نقش بسیار حساس و مهمی در الگوسازی جمهوری اسلامی برای جهان اسلام و جامعه بشری دارد.
همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود تاکید کردند، باید به سمت الگو شدن برای جهان اسلام و ملت‌ها حرکت کنیم و این الگو می‌طلبد که در همه عرصه‌ها پیشتاز باشیم و بتوانیم کارآمدی اسلام را به نمایش بگذاریم. در اداره کشور، ترکی گفت: بدهیم و بر مشکلات و مشکلات مردم غلبه کنیم.
وی گفت: همچنین باید نشان دهیم که ویژگی های تمدنی جمهوری اسلامی ایران و ویژگی های عقیدتی این نظام، سیاست ها و برنامه های مبتنی بر دین که در کشور اجرا می شود بهترین راه نجات بشریت از چنگال سرمایه داری است. استعمار و استثمار، نیروهای مسلطی هستند که خون مردم جهان را می مکند، ملت ها را غارت می کنند و با سلطه خود، حقوق ملت ها را زیر پا می گذارند و بر ظلم و ستم آنها می افزایند.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران نیازمند یک حرکت جهادی مبتنی بر کارآمدی و معیارها و ارزش‌های دینی و اسلامی است تا در همه عرصه‌ها الگو شود تا زمینه‌های ظهور حضرت عصر (عج) فراهم شود. در جهان و ملت های جهان را مشتاق چنین حکومت و نظامی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید