تکیه بی عمل در روز 13 آبان و صرف شعار دادن در این روز دردی را دوا نمی کند/جمهوری اسلامی تهدیدی تمدنی برای غرب است.


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904223

استاندار زنجان با بیان اینکه باید متفاوت عمل کرد و دلیل هزینه هایی که در این 43 سال برای کودکان شده است را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; محسن افشارچی در نشست هماهنگی 22 آبان ماه «روز دانشجو» با بیان اینکه در رابطه با 22 آبان باید رویه ها تغییر کند، اظهار کرد:

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات از جمله معیشت مردم به تحریم برمی گردد، افزود: دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید رویه را تغییر دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حرکت جمهوری اسلامی ایران یک حرکت تمدنی است گفت: اگر بیشتر تحریم ها و عقب نشینی های اقتصادی پیچیده شود خیلی اتفاقات دیگر رخ می دهد.

وی با بیان اینکه دشمن از همه ابزارها و فناوری ها اعم از نظامی، دیپلماسی و مذاکره استفاده می کند و اعلام مذاکره از سوی طرف مقابل ابزار فشار است، تصریح کرد: اتفاقات اخیر علاوه بر اینکه به ما یادآوری می کند که باید چه کار کنیم. ، اتفاق افتاد چون ما این کار را نکردیم ما تحت فشار به طرف مقابل رفتیم.

افشارچی با اشاره به اینکه تحریم ها ابزار و فناوری خاصی است که دشمن از آن استفاده می کند، افزود: باید این مسائل را بیان کنیم. اگر مقدمات در دانشگاه ها فراهم شود، در روز جهانی غرور، رویدادها در دانشگاه ها برگزار می شود. با این حال از پایگاه خارج شدیم و به سمت نیروها رفتیم.

وی با بیان اینکه اساس نظام سلطه این است که دروغ را آنقدر بزرگ می کند که حقیقت در آن گم می شود، ادامه داد: این راهبردی است که استفاده می شود.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: اما باید جور دیگری عمل کرد، باید به فرزندانمان بگویم چرا 43 سال است که هزینه می کنیم، پس فقط با آواز خواندن نه چیزی به دست می آورید و نه دردی را دوا می کنید. بنابراین باید برای تعریف استکبار در دانشگاه ها و مدارس خطی تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه زنان سوخت توسعه نظام سرمایه ای شده اند، گفت: چوبی که اخیرا خورده ایم ناشی از استفاده ابزاری و جنگ هیبریدی دیگر است، اما واقعیت این است که باید جایگاه خود را مشخص کنیم و ببندیم. نگهبان ما .به بچه ها اطلاع دهید.

افشارچی با بیان اینکه باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دیدگاه خود را در دنیا روشن کنیم، گفت: جمهوری اسلامی تهدید تمدنی غرب است، باید از خود بپرسیم چرا حجاب ما را ابزار مبارزه قرار دادند. ? چرا به افراد محجبه اجازه ورود به دانشگاه در فرانسه را نمی دهند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید