قوانین رتبه بندی معلم دردی از معلمان دوا نمی کند

قوانین رتبه بندی معلم دردی از معلمان دوا نمی کند

وی گفت: شما از برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای کنترل بازار و تورم صحبت کردید اما امروز شاهد تورم خیره کننده ای هستیم که اینطور نیست. وضعیت تورم در کشور فایده ای ندارد و فشار بر فقرا نگران کننده است.

نماینده مردم اسد در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی های بی رویه بسیاری از مواد غذایی را از سفره مردم حذف کرده است، این افراد مورد احترام هستند و شرمنده هستیم که شوهر یک خانواده توانایی تامین حداقل ها را ندارد. در زندگی.» قیمت ها کمر مردم را شکست.

وی یادآور شد: در بحث خودروسازی مدعی هستیم که فرصت تولید خودرو داریم و دو خودروساز صاحب نام در انحصار خودروسازی کشور هستند. کیفیت پایین و خدمات پیش فروش ضعیف، ارزان آنها! متأسفانه گرانی رها شده خودرو، ملت را متاثر کرد. از طرفی ما اجازه واردات نمی دهیم و مردم مظلوم باید تاوان این سیاست های غلط و عدم نظارت را بپردازند.

سرمدی با اشاره به اوضاع نابسامان بازار دارو و افزایش قیمت دارو گفت: وضعیت و نحوه عملکرد مافیای مواد مخدر در سایه نبود اقدامات نظارتی مناسب باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: آیین نامه اجرای قانون طبقه بندی معلمان و امتیازاتی که به آنها داده می شود دردی از معلمان دوا نمی کند. آقای وزیر نتیجه خود را طبق دستورالعمل ارائه شده محاسبه کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید