آمریکا به خوبی از توانایی های جمهوری اسلامی آگاه است

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790765

فرمانده سپاه فتح گفت: اگر موشک شلیک کنند موشک می خورند، اگر کشتی ما را بگیرند ما کشتی آنها را می گیریم، امروز آمریکایی ها در مقابل نیروی دریایی سپاه ذلیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح امروز در زاگرس، سردار حمید هورامدل فرمانده سپاه فتح استان کوگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت و گوی تصویری با بسیجیان استان اظهار داشت: دانش آموزان در ارگان های مختلف این روز را گرامی می دارند.

وی گفت: کودتای 28 مرداد علیه دولت مصدق و مردم بود که توسط آمریکا و انگلیس انجام شد. امروزه شاهدیم که جوانان و نوجوانان به دلیل عدم مطالعه تاریخی اطلاعات دقیقی از تاریخ آن زمان و حکومت شاهنشاهی ندارند.»

سردار هورام دل گفت: آمریکا و انگلیس در سال های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا 16 آذر را به گونه ای دیگر جلوه دهند و آن را در تقابل با جمهوری اسلامی نشان دهند.

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: چگونه کسانی که دم از آزادی و دموکراسی می زنند از یک حکومت مستبد شاهنشاهی حمایت می کنند، در دوره ای که حکومت توسط شاه منصوب شد، از دولتی حمایت می کنند که اصلاً به حقوق شهروندی پایبند نیست.

وی افزود: در زمان رژیم پهلوی، بحرین از ایران جدا شد. زمانی که رژیم شاهنشاهی با اعتراضات مردمی مواجه شد، هویدا گفت که بحرین دختر ماست که با او ازدواج کردیم. کشور ما در مقطعی از تاریخ که متفقین کشور ما را اشغال کردند و روسای جمهور سه کشور شوروی آمریکا و انگلیس در کنفرانسی در تهران شرکت کردند تا اینکه از شاه ایران دعوت کردند، تکه تکه شد. اسلام و نظام ولایت فقیه که امروز در ایران داریم.

سردار هورامدل ادامه داد: چهل سال است که سخت و نرم می جنگیم. ما یک وجب از خاک خود را از دست نداده ایم. یک مقایسه کوچک بین نظام انقلاب اسلامی و رژیم پهلوی انجام دهید. تفاوت آشکار بین آنها چیست؟”

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی عشایری است، یکی از مواردی که عشایر در آن دعوا می کنند اسکان عشایر است.

فرمانده سپاه فتح استان کوگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دو بار مورد حمله رژیم پهلوی قرار گرفته است.

وی افزود: کسانی که امروز در روزنامه ها و فضای مجازی به نقد همه ارکان کشور می پردازند حقیقت حکومت پهلوی را نمی دانند و همچنان جالب است که انقلاب اسلامی را به بی آزادی متهم می کنند.

سردار هورامدل گفت: انتخابات نماد آزادی، دموکراسی قبل از انقلاب است. امروز اینطور نبود.

وی در خصوص مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی افزود: دولت ها در جمهوری اسلامی با سلایق مختلف دست به دست هم می دهند، در حالی که در رژیم پهلوی مشارکت سیاسی وجود نداشت؛ امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران حکومت چگونه بود. امپراتوری پهلوی؟ امروز شاهد توسعه و رشد استان هستیم که یکی از شاخص های توجه جمهوری اسلامی به مردم در حوزه های آب، برق، گاز، دانشگاه هاست.

سردار هورامدل ادامه داد: ایران از نظر هویت قومی دارای هویت های متفاوتی است چرا که رژیم پهلوی می خواست همه به یک زبان صحبت کنند و همچنین به اصالت این اقوام توجهی نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم ما می توانند آزادانه و با عزت تحصیل کنند. امروزه پزشک و مهندس شدن دیگر متعلق به قشر خاصی از جامعه نیست، در حالی که در رژیم پهلوی، امکاناتی که در کشور توزیع می شد متعلق به فلان شهر بود و تمام کشور را شامل نمی شد.

او گفت: “اگر به دادگاه مراجعه می کنید، دلیلی وجود ندارد که اگر از طبقه بالاتر هستید توجه بیشتری داشته باشید.”

فرمانده سپاه فتح گفت: باید باور کنیم که امروز در مقطع حساسی از تاریخ این کشور قرار داریم، رژیم پهلوی را پشت سر گذاشتیم، امروز عزم ما تحقیر آمریکاست. و به عنوان یک تهدید برای ما، امروز آمریکا به خوبی از توانایی های جمهوری اسلامی آگاه است.

وی افزود: اگر موشک بزنند موشک می خورند، اگر کشتی ما را بگیرند ما کشتی آنها را می گیریم، امروز آمریکایی ها در مقابل ناوگان سپاه ذلیل هستند، امروز دیدید که ناوگان سپاه قدرت خود را نشان داد. علیه ارتش آمریکا».

سردار هورام دل گفت: امید به آینده امروز برای ما اکسیر است. نباید اجازه دهیم دشمنان فضای مجازی و رسانه ها مردم، دانشجویان و جوانان ما را ناامید کنند. امید را در جامعه زنده نگه دارید، اگر امید در بدون این کشور توسعه و پیشرفت حاصل نمی شود.

وی گفت: باید با دولت، مردم، مجلس، همه با هم کار کنیم، این مملکت و انقلاب مال ماست و امروز خاری در چشم بیگانگان است. راهش امید به آینده و گوش به فرمان رهبری است.»

فرمانده سپاه فتح در پایان گفت: هر انقلابی نیازمند رهبر، مردم و ایدئولوژی است و ما آنها را داریم، رهبری فهیم و مقتدر، مردمی فداکار و فداکار، راهی که برای ما روشن است البته این بار هم سخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید