آمریکا و اروپا چاره ای جز پایبندی به تعهدات خود ندارند

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790042

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی این حزب گفت: ائتلاف اسلامی با شعار «اجرای گام دوم انقلاب اسلامی در حزب، جامعه و دولت اسلامی» است. آماده سازی یک ساختمان جدید سیاست و حزب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسدولا بادامچیان با تشریح مواضع هفتگی خود با اشاره به سیزدهمین مجمع عمومی حزب گفت: در این مجمع عمومی که روز پنجشنبه 18 آذر 1400 در شهر کوم برگزار می شود، آخرین سه سال ارائه وضعیت حزب در کشور، منطقه و جهان فراهم خواهد کرد.

وی افزود: بررسی خط مشی سه سال آینده این حزب و انتخاب 35 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل برای دوره آتی شورای مرکزی با رای نمایندگان احزاب از سراسر کشور از دیگر برنامه های سیزدهم است. مجمع عمومی. مونتاژ. “

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: حرکت و تشکیلات انقلابی کشور و ملت با یک حزب اسلامی ناب و توانمند امکان پذیر است و امام خمینی (ره) در اردیبهشت 1342 تأسیس مؤتلفه اسلامی را این امر دانستند. سازمان اسلامی در 58 سال گذشته در خدمت اسلام، امام و ولی امر مسلمین و ایران کارنامه پرافتخار طهارت، سلامت مالی و اخلاقی دارند و این راه نورانی را در گام دوم انقلاب اسلامی با بیش از پیش ادامه خواهند داد. اقتدار و انسجام

بادامچیان افزود: ما معتقدیم که حل مشکلات کشور و مسیر پیشرفت و تعالی بهتر با یک دولت و مجلس حزبی پاک و خدامحور در خدمت ملت و خط شریف ولایت و امام میسر است. ما تمام تلاش خود را برای تشکیل و توسعه حزب موتلفه اسلامی در دوره آینده خواهیم داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره مذاکرات وین گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی باید بدانند که در ایران با یک دولت جدید با بینش جدید و روش های نوینی روبرو هستند که قاطعانه و قاطعانه در پیش گرفته اند. غربی ها و غرب چاره ای ندارند جز اینکه به تعهدات خود عمل کنند، تحریم ها را لغو کنند و با کنار گذاشتن تفکر استکباری به حقوق مسلم ایران احترام بگذارند.

بادامچیان درباره بودجه 1401 کل کشور افزود: در سال های اخیر حرف های اصلی را درباره لزوم بازنگری بودجه گفته و نوشته ایم و معتقدیم بدون کسری های آشکار و پنهان می توان بودجه را تهیه کرد.

وی ادامه داد: با برآورد درآمدهای واقعی دولت، تنظیم هزینه ها و رتبه آنها، صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف و دستمزدهای نجومی و سوء استفاده ها، یافتن درآمدهای جدید مانند فروش اموال اضافی دولتی که بسیار زیاد است. عقیم شده اند و برای خود دولت گران شده اند یا اموالی که در پیچ و خم های غیرضروری اداری افتاده اند می توانند برای مدیریت بودجه استفاده شوند.

وی افزود: با تعیین بودجه مناسب و همه جانبه بی انضباطی، بی برنامگی و حتی نارضایتی ها تا حد زیادی کاهش می یابد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: کارنامه 100 روزه دولت آیت الله رئیسی کارنامه قابل قبولی است و در مواردی موجب شکرگزاری و افزایش امید و اعتماد مردم می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از روش ها و برنامه های حامیان انقلاب اسلامی، مشکلات باقی مانده به ویژه گرانی های بی دلیل کالاهای اساسی و نیاز خانواده ها برطرف شود. بادامچیان گفت: در چنین شرایطی حمایت و همکاری با دولت و سایر مسئولانی که تلاش می کنند وظیفه همه است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با طلب کسب درجات بالاتر برای شهدا در استان پرافتخار ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب پیام شهدا را به مسئولان و مردم وحدت بیشتر و احساس مسئولیت فرمودند.

وی تاکید کرد: همه باید با احساس مسئولیت در هر عرصه و جایگاهی در کنار هم باشیم تا عنایات و برکات الهی بر امت، دولت و امت اسلامی فرو بریزد. بادامچیان در پایان با یادی از شهید آیت الله مدرس و شهید میرزا کوچک جنگلی گفت: هدف این شهیدان و مجاهدان راه خدا، استقلال، آزادی و بهره مندی ملت از ثروت ملی و رهایی از نفوذ و سلطه بود. استعمارگران.»

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید