آموزش حضوری 127 هزار دانش آموز دبیرستانی در کردستان آغاز شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مهدی نامدار گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد تاج و تخت کشور، از 15 آبان ماه دانش آموزان دوره متوسطه اعم از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با حضور در مدرسه و پس از 20 ماه آموزش حضوری دریافت خواهند کرد. تعطیلی مدرسه.”

وی تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه استان کردستان را 127 هزار و 543 نفر عنوان کرد و گفت: از اول مهرماه تعدادی از این دانش آموزان در مدارس روستایی و همچنین دانش آموزان هنرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای در مدس و آموزش حضور داشتند که فرد مورد نظر حضور داشت. .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: آموزش حضوری سایر دانش آموزان از امروز آغاز شد و در زمینه نحوه حضور در مدرسه و تصمیم به گروه بندی دانش آموزان برای حضور در مدرسه اختیارات کامل به هیئت مدیره مدرسه داده شد.

نامدار یادآور شد: در حال حاضر 75 درصد از این تعداد دانش آموز دبیرستانی استان واکسینه می شوند و 24 درصد یا هدفمند نیستند و یا به هر دلیل دیگری واکسینه نشده اند، اما می توانند در مدارس حضور یابند، هرچند به احتمال زیاد مجبور خواهند شد. حداقل یک بار آزمایش تاج را انجام دهید.

وی همچنین به آغاز آموزش حضوری دانش آموزان پایه اول و ابتدایی اشاره کرد و گفت: بر اساس این ابلاغیه آموزش مستقیم این دانش آموزان از اول آذرماه و مدارس روستایی و شهری با جمعیت کم آغاز می شود. در 1 اکتبر E.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: به طور کلی آموزش و پرورش استان در زمینه بازگشایی مدارس و آموزش مستقیم تابع دستورات ستاد تاج ملی است.

دیدگاهتان را بنویسید