آموزش و پرورش مازندران: معلم قائم شهری به دلیل پخش «موسیقی مبتذل» در مدرسه اخراج شد/احتمالا مجوز مدرسه باطل می شود.

آموزش و پرورش مازندران: معلم قائم شهری به دلیل پخش «موسیقی مبتذل» در مدرسه اخراج شد/احتمالا مجوز مدرسه باطل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پس از پخش آهنگ مبتذل توسط معلم در یکی از مدارس شهرستان قیمشهر اقدامات اداری لازم انجام و علاوه بر قطع همکاری با وی مجوز احتمال لغو مدرسه وجود دارد

روز گذشته ویدئویی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهر قیم شهر در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از دانش آموزان در حال آواز خواندن در آن مدرسه هستند.

حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه چهارشنبه گذشته به سرعت در اینترنت منتشر شد و سپس اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این راستا پیگیری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه هیات نظارت روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت: مدیر آموزش و پرورش شهرستان قیمشهر جلسه هیئت را برگزار و تصمیمات اداری لازم اتخاذ شد. در رابطه با حادثه

کمالی افزود: بر اساس تصمیم و رای این هیئت، اخطار کتبی به مدیر مدرسه ابلاغ شده و سایر اقدامات اداری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از سوی این هیئت به رد صلاحیت معلم مورد نظر و قطع ارتباط با وی رأی داده می شود و از یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مجوز این مدرسه نیز قابل ابطال است.

و افزود: این اقدام معلم که به نظر می رسد در صدد جلب رضایت دانش آموزان است، از روی ناآگاهی صورت می گیرد.

کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که سهم زیادی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران را بر دوش دارند باید در انجام فعالیت های خود بر اساس سیاست های آموزشی عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید