آنها انگیزه های قتل برادر عبدالبکی را فاش کردند

آنها انگیزه های قتل برادر عبدالبکی را فاش کردند

ظهر روز شنبه مجید عبدالبکی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان هنگام ورود به پارکینگ مجتمع مسکونی آنها در آبادان توسط سرنشینان خودروی ساینا به ضرب گلوله کشته شد و پس از انتقال به یک دستگاه خودرو جان باخت. بیمارستان فیلمی که از محل جنایت منتشر شده است نشان می دهد خودروی مجید عبدالباغی که توسط یک ساینا سفید رنگ تحت تعقیب قرار گرفته است با سرعت زیاد وارد پارکینگ مجتمع آپارتمانی می شود در حالی که یکی از سرنشینان ساینا با یک کلت به سمت وی ​​شلیک می کند و دیگری که به سمت وی ​​شلیک می کند. با کلاشینکف از خودرو پیاده شد و پس از شلیک چند گلوله به سرعت از محل متواری شد. مجید عبدالباغی در جریان این تیراندازی به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحات به حدی بود که جان باخت. پس از این حادثه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت را آغاز کردند و از آن زمان طرح دستگیری به اجرا درآمد و پلیس به قاتلان مشکوک شد.

وی که قصد فرار از آبادان را داشت با رصد تمامی مسیرها، موفق به شناسایی و دستگیری 2 سرنشین خودروی ساینا شد و سلاح مورد استفاده در جنایت از آنان کشف شد. دو نفر دستگیر شده راننده ساینا و یک مرد جوان بودند که با اسلحه به عبدالباقی شلیک کردند و در بازجویی از آنها مشخص شد که قاتلان توسط فردی در آبادان برای ارتکاب این جنایت اجیر شده اند و با دریافت مبلغی پول این کار را انجام داده اند.

به مقتول شلیک کرده بودند. کارآگاهان جنایی موفق به دستگیری فردی به نام «ش» شدند که دستور ارتکاب این جنایت را صادر و یک قاتل را به خدمت گرفتند. در تحقیقات از این مرد مشخص شد یکی از بستگان نزدیک دوستش یکی از افرادی است که در حادثه ریزش ساختمان کلانشهر آبادان جان خود را از دست داده است. به همین دلیل تصمیم گرفته بود از قربانی، از شرور انتقام بگیرد

از آن برای رشوه دادن به برادر صاحب «متروپل» استفاده کند. در تحقیقات کارآگاهان همچنین مشخص شد «ش» در روز حادثه ابتدا با مجید عبدالبکی (کشته شده) تماس گرفته و به بهانه انجام کاری با وی ملاقاتی ترتیب داده است. مقتول بدون اطلاع به محل رفت و پس از جلسه سوار خودرویش شد و به خانه رفت. این تا این که قاتلان که از قبل از این ماجرا مطلع بودند، در این منطقه کمین کردند و در حالی که مقتول در حال بازگشت به خانه بود، او را تعقیب کردند و ابتدا در یکی از میادین شهر راه او را بستند. با چوب و چماق به او حمله کردند. اما مقتول توانست از دست مرده فرار کند و قاتلان اجیر شده سوار بر خودروی ساینا او را تعقیب کردند. مقتول سپس به سمت خانه دوید و با توجه به اینکه ظهر پارکینگ مجتمع آپارتمانی باز بود به محض ورود به خیابان توانست وارد پارکینگ شود اما مسافران ساینا که همچنان در تعقیب او بودند با ورود به خیابان. پارکینگ، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. فرمانده انتظامی آبادان در عین حال با اشاره به دستگیری 5 متهم پرونده قتل برادر مالک متروپل گفت: روز شنبه در پی تیراندازی منجر به کشته شدن فردی به هویت «م. با سلاح های رزمی در منطقه امیری آبادان بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. سرهنگ حسین زلقی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی در کمتر از 24 ساعت 5 عامل طرح و تیراندازی را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کردند. به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه سلاح “کلت” که با آن قتل انجام شده و خودروی “ساینا” که با آن مقتول را تعقیب می کردند و در تحقیقات پلیسی کشف شد. ، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مظنون فراری (فرد شلیک کلاشینکف) و کشف زوایای پنهان پرونده ادامه دارد. ظهر دوشنبه 11 خرداد ماه بخشی از برج های دوقلوی کلانشهر آبادان ریزش کرد و در جریان این حادثه دردناک 43 نفر از کارگران و شهروندان حاضر در این ساختمان زیر آوار جان باختند و 37 نفر مجروح شدند. یکی از کشته شدگان این حادثه حسین عبدالباقی، مدیر کل عبدالباقی و مالک این ساختمان بود که بسیاری از مردم آبادان وی را عامل این حادثه دردناک و جان باختن عزیزان خود می دانستند. بررسی پرونده

سقوط مرگبار متروپل همچنان ادامه دارد و 20 متهم این حادثه شناسایی شده اند که بلافاصله پس از کیفرخواست به دادگاه معرفی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید