آنها تعداد جدید افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کردند

آنها تعداد جدید افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کردند

بر اساس وعده دولت، میزان حقوق بازنشستگان سایر رده ها در شهریورماه باید تغییر کند تا این دسته از مستمری بگیران علاوه بر مبلغ ثابت 515 هزار و 166 تومانی، 38 درصد افزایش در حقوق خود داشته باشند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته در این خصوص درباره افزایش حقوق بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: افزایش 38 درصدی سایر مقاطع به همراه عدد ثابت و همچنین 57 نفر مصوب شد. افزایش درصدی حداقل حقوق در این دولت نقش مهمی در معیشت این جمعیت داشت و قوانین جدید از شهریور اعمال می شود.

وی افزود: این افزایش حقوق جزو تعهدات سازمان است و تا قبل از شهریور ماه پرداخت می شود. یعنی این افزایش پرداختی از اول فروردین 1401 محاسبه و با دریافت سهام دولت در اسرع وقت پرداخت می شود.

محمدهادی زاهدیووا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید کرد: با بررسی ها و اعتبارات صورت گرفته، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس سقف شورای عالی کار تعدیل می شود.

با این حال علی اکبر عیوضی از اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان اعلام کرد: طبق اخبار رسیده به کانون، احکام جدیدی برای بازنشستگان کارگری صادر شده است.

وی افزود: بازنشستگان می توانند طی دو سه روز آینده این احکام را از طریق سامانه مربوطه مشاهده و دریافت کنند.

عیوضی تصریح کرد: فیش های حقوقی شهریور ماه نیز بر اساس احکام جدید مستمری بگیران به زودی صادر می شود. طبق اطلاعات ما تمامی این فعالیت ها در هفته جاری انجام خواهد شد.

این عضو کانون بازنشستگان در خصوص پرداخت مستمری به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری شهریور بر اساس قوانین و فیش های قانونی جدید از 20 شهریور آغاز می شود. مثل همیشه حقوق بازنشستگی بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود و انشالله از روز بیستم شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید