آنها یکدیگر را انتخاب می کنند، اما باید در مقابل رئیس بروند

آنها یکدیگر را انتخاب می کنند، اما باید در مقابل رئیس بروند

روز جدید سایت نامه نیوز نوشت: یک سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد. در انتخابات ریاست جمهوری 1400 سازوکارهای تشکیلاتی جریان اصولگرایی از جمله شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت از سیدابراهیم رئیسی حمایت قاطع و روشنی داشتند. حال سوال اینجاست که آیا اصولگرایان از عملکرد این دولت راضی هستند؟

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سید ابراهیم رئیسی گفت: فرصت بسیار طلایی پیش روی آقای رئیسی قرار گرفته است. ایجاد وزارت بازرگانی، حذف 4 صفر از پول ملی، فروش نفت به مردم در بورس و حذف ارز ترجیحی از جمله برنامه های دولت آقای روحانی بود که در مجلس دهم با آن مخالفت شد. وی با بیان اینکه همه برنامه های روحانی از بایگانی بیرون می آید تا دولت آقای رئیسی آن را اجرا کند، افزود: شورای نگهبان تأسیس وزارت بازرگانی در مجلس دهم را مغایر با شرع تشخیص داد اما الان از قبل اعلام می کند. اینکه می توان وزارت بازرگانی ایجاد کرد، معتقدم این دولت فرصت طلایی برای خدمت به مردم دارد. همه مسائل عمده ای که زمانی گروگان گرفته شده بود تا دولت روحانی نتواند کار کند و در نتیجه کشور تعطیل شده بود، امروز در حال اجراست.

این فعال سیاسی معتدل گفت: کسانی که آن زمان مانع اجرای برنامه های اصلی شدند، امروز چه پاسخی دارند که کشور 3-4 سال عقب افتاده است؟ امیدواریم دولت سیزدهم از فرصت طلایی پیش آمده به خوبی استفاده کند. برای رسیدن به این هدف، آقای رئیسی هم باید از ماجرای اهدای جام بیرون بیاید تا از تمام ظرفیت کشور استفاده کند، نه اینکه بگوییم رئیس دولت روحانی یا دولت احمدی نژاد بوده است، پس نباید پاسخگو باشد.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه نتیجه ای که از روی کارآمدن دولت سیزدهم و وعده های داده شده انتظار می رفت محقق نشده است، ادامه داد: عدم تنش بین حاکمان از امتیازات این دولت است. خلق شده است. در زمان آقای روحانی تمام کارهای دولت قفل شد که این ظلم به مردم بود. البته قبول دارم با وجود اینکه امروز تنش بین ارکان دولت کم است اما برنامه ها به اشتباه اجرا می شود، رئیسی چون آقای جلیلی این اجماع را رد کردند، در جریان اصولگرایی نمی توانند ایجاد کنند، بنابراین اصولگرایان باید بنشینند. زیر پای آقای رئیسی.

دیدگاهتان را بنویسید