فرزندان مسئولین باید بیرون بروند اما مورد سوء استفاده قرار نگیرند

جلال جلالی زاده درباره حساسیت جامعه نسبت به سفر فرزندان کارمندان به خارج از کشور گفت: سفر فرزندان مسئولان به خارج از کشور با سوء استفاده از امکانات دولتی و موقعیت پدران مذموم است و باید مورد توجه قرار گیرد اما اگر فرزندان مسئولان سوء استفاده نکنند. تسهیلات دولتی مانند سایر افراد حق استفاده از تسهیلات در خارج از کشور را دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هزاران نفر به خارج از کشور می روند و فرزندان مسئولان می توانند به خارج از کشور بروند به شرطی که از بیت المال استفاده نکنند و دلشان از غرب نرود و به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: در این نسخه ها موضوع اصلی انتقام است. یعنی اگر فردی در نظر ما باشد باید تمام اعمال او و خانواده اش پوشیده باشد و افشاگری جرم است اما اگر در خط ما نباشد تهمت اشکال ندارد. این مسائل بیشتر سیاسی است و سلیقه ای است که با کدام مسئول برخورد کند.

این فعال سیاسی افزود: سوال اینجاست که چرا فرزندان برخی از مسئولان که چهل سال در این مملکت مسئولیت دارند و به بیت المال و امکانات دسترسی دارند نمی خواهند در کشور بمانند؟ این آسیب به سیستمی است که باید برطرف شود.»

جلالی زاده در پایان گفت: جامعه نسبت به رفتار مسئولان بدبین است و اگر صادقانه عمل کنند مردم نسبت به رفتار آنها بدبین خواهند شد. به هر حال مردم نسبت به سوء استفاده ها بدبین هستند و باید برای ترمیم این آسیب اقدام جدی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید