پرونده طبق قانون پیش می رود/ افراد تحت تاثیر رسانه های بیگانه قرار نگیرند


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898586

واکنش غضنفرآبادی به ورود برخی سلبریتی ها به ماجرای مرگ امینی:

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی شورای اسلامی در واکنش به دخالت برخی سلبریتی ها در پرونده فوت مهسا امینی گفت: این پرونده مسیر قانونی خود را طی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار شبکه تهران نیوز، با نگاهی به پرونده درگذشت مهسا امینی و اقدامات شبکه های ضد انقلاب و برون مرزی برای اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: پس از فوت مهسا امینی. از سوی مهسا امینی، فضای رسانه ای قوی ایجاد شد و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم پای کار آمدند و مشخص بود که شبکه های دشمن تلاش می کنند تا پرونده روند عادی خود را طی نکند.

وی با تاکید بر شیطنت رسانه ای شبکه های ضد انقلاب برای سوء استفاده از مرگ مهسا امینی، گفت: همه مسئولان اعم از رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و سایر مسئولان کشوری موضع خود را در قبال درگذشت خانم امینی اعلام کرده اند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: مجلس نیز به دلیل تکلیف نظارت بر کار دستگاه ها وارد این موضوع شد تا شفافیت و روشنگری لازم را ایجاد کنیم، البته به نتایج بسیار خوبی نیز دست یافتیم. .

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: اما نکته مهم این است که در صورت وقوع هر حادثه ای باید از طریق قانونی پیگیری شود و با فرد متخلف برخورد شود.


سوء استفاده شبکه های مخالف پس از مرگ مهسا امینی

وی با اشاره به سوء استفاده و موج سواری از معندین در زمان فوت مهسا امینی، ادامه داد: احساسات برخی افراد نیز تحریک شد و عده ای بدون اطلاع از واقعیت، چشم خود را بر روی ماندین بستند و این قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: با توجه به فیلم های ارائه شده از سوی سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، این کمیته به دقت موضوع را بررسی و نتایج را در اختیار مردم قرار می دهد.

غضنفرآبادی در ادامه خطاب به مردم گفت: باید مراقب باشید زیرا کسانی که پشت درگذشت مهسا امینی هستند که امروز به صورت گسترده از طریق شبکه های ضد انقلاب احساسات شما را تحریک می کنند قطعا دلسوز مردم نیستند.

وی تصریح کرد: افرادی که با خانواده خانم امینی همدردی می کنند و قول پیگیری موضوع را تا انتها می دهند، در شرایط کنونی و حساس، مردم را نگران نکنند و باعث اغتشاش، آشوب، اغتشاش نشوند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ایران اسلامی فرصت های مهم و منحصر به فردی دارد و یکی از این فرصت ها زمانی بود که رئیس جمهور در اجلاس شانگهای اعلام کرد ایران هسته مرکزی شانگهای است. .

غضنفرآبادی با اشاره به حضور رئیس جمهور در نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما در شرایط حساسی به سر می بریم و در چنین شرایطی نباید هیچ فرصت و بهانه ای به دست دشمن داد و خدای ناکرده فرصت هایی را نادیده گرفت. برای حل مشکلات کشور بوجود آمده اند استفاده نکنید

وی تصریح کرد: بازی در خاک دشمن به کشور، اقتصاد، اقتدار و ناموس ایران اسلامی لطمه وارد می کند و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی قطعا پرونده کشته شدن مهسا امینی را با دقت بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: باید از همدلی و اتحاد برای اصلاح امور اقتصادی استفاده کنیم، فرصت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ اقتدار، عزت، کشور و اسلامی بسیار حیاتی است. انقلاب


برخی از سلبریتی ها از روی شانه های مردم بلند می شوند و به آنها خیانت می کنند

غضنفرآبادی در خصوص اقدامات برخی از سلبریتی ها به بهانه همدردی با خانواده امینی و افشای حجاب و مصاحبه با آنها با شبکه معاند، گفت: برخی از این سلبریتی ها خارجی هستند و از شانه های ملت بلند شده اند و امروز هم هستند. خیانت به مردم ایران

وی همچنین از کشف حجاب یکی از بازیگران زن مقیم ایران که اخیرا با شبکه معاند «ایران اینترنشنال» مصاحبه کرده است، گفت: در حالی که این افراد باید الگوهای خوبی برای جوانان و زنان باشند. آنها دریافتند که آنها الگوهای نامناسب و هنجارشکن در جامعه هستند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: البته این کمیسیون و قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده و با این افراد برخورد قانونی خواهد کرد که پابرجاست.

غضنفرآبادی تصریح کرد: در حادثه اخیر بدتر از مرگ مهسا امینی برخی از شبکه های ماهواره ای و ضدانقلاب تصاویر آتش زدن قرآن کریم را پخش کردند و خانواده امینی باید بیش از یک کودک برای توهین به قرآن گریه کنند.

وی در واکنش به قرآن سوزی و برخی هجمه ها به دین اسلام گفت: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی با حضور با عزت، اقتدار و اخلاق در راهپیمایی اربعین حسینی ایمان خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: افرادی که به قرآن کریم توهین می کنند نتوانسته اند خود را با اسلام و انقلاب تطبیق دهند و در بین این افراد خودی ها هستند که باید با آنها برخورد قانونی شود.

غضنفرآبادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اقدامات کمیسیون حقیقت یاب در خصوص فوت مهسا امینی تاکید کرد: در این کمیسیون اسناد و مدارک پرونده را بررسی و در اختیار قوه قضاییه قرار خواهیم داد، البته فیلم پخش شده صدا و سیما خضرت و مفید بود و بر همین اساس اقدام می کنیم و به سایر موارد مربوط به بیماری اصلی مهسا امینی نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید