اختلافات مذهبی توسط استکبار / نیاز به آرامش مردم مورد سوء استفاده قرار می گیرد

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792792

امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر گفت: اهل سنت و شیعه ارادتمند اهل بیت هستند و تنها با استکبار از اختلافات مذهبی برای ایجاد تفرقه استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; مولوی نعمت الله مشوف در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهرستان آزادشهر ضمن دعوت از مردم اعم از شیعه و سنی به حفظ آرامش گفت: اهل سنت و شیعه به اهل بیت پایبند هستند و تنها با استکبار از اختلافات مذهبی برای ایجاد استفاده می کنند. تقسیمات…

وی خواستار اتحاد مسلمانان شد و گفت: مولوی گرگیک قصد توهین به خاندان پیامبر(ص) را نداشته و برخی با انتشار سخنان وی سعی در ایجاد تفرقه و به حاشیه راندن آن حضرت دارند.

جمعه اهل سنت آزادشهر دارم که می گوید باید وحدت را حفظ کنید و هرگز قربانی تبلیغات دشمنان نشوید. فرمود: بین ما و بیرون ما کسانی هستند که بین شیعه و سنی جنگ داخلی می کنند; توهین باید متوقف شود. بزرگان را ناراحت نکنید و مسئولان قاطعانه با علل اختلاف برخورد خواهند کرد.

وی در پایان گفت: کار دشمن این است که بین حکومت اسلامی و کشورهایی که تحت تاثیر توطئه های دشمن قرار گرفته اند فرق بگذارد؛ از نظر امنیتی، اجتماعی وضعیت خوبی ندارند. و فرهنگی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید