مدلهای استراتژیک دفاع مقدس که در جنگ اقتصادی امروز مورد استفاده قرار می گیرد

سید مسعود خاتمی شنبه شب در مراسم افتتاحیه مدارس گلپایگان اظهار داشت: در سال 1980 جنگ تحمیلی در حالی آغاز شد که دولت جدید ایران هنوز فاقد ثبات نظامی بود و دور از انتظار دشمن برای پیشروی نبود. تهران..

وی گفت: با شروع جنگ تحمیلی امام ، ایجاد وحدت عمومی ، وی درخواست اعزام عمومی به جبهه را کرد و مردم نیز به دستور وی پاسخ دادند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ تحمیلی با رهبری امام و همکاری مردم و فداکاری رزمندگان به دفاع مقدس تبدیل شد زیرا یک وجب از کشور در محاصره قرار نگرفت. دشمن و فتح هورمشهر و محاصره آبادان صدام را شکست می دهد.

جنگ تحمیلی حقانیت ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد

وی از عواقب و برکات جنگ گفت و گفت: در جنگ ، ظلم و مشروعیت ایران به جهانیان ثابت شد زیرا ملت ایران متجاوز بعثی را بدون سلاح شکست داد و تنها بر قدرت و وحدت ابدی خدا تکیه کرد. و همبستگی “

خاتمی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای امروز درس هایی دارد که در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است می توان از آن برای پیروزی در تهاجم اقتصادی دشمن استفاده کرد.

مدارس گلپایگان در نیمه دوم مهر حضور خواهند داشت

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان افزود: در سال تحصیلی جدید 16 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا راهنمایی و راهنمایی تحصیل خواهند کرد.

مصطفی مهدیان وی گفت: با یادگیری واکسیناسیون دانش آموزان ، دانش آموزان پایه نهم تا دوازدهم در شهر گلپایگان واکسینه می شوند و از نیمه دوم مهرماه کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید