اماکن ورزشی نهادهای دولتی یزد باید مورد استفاده عموم قرار گیرد


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893235

حجت الاسلام حیدری رئیس شورای شهر یزد گفت: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی در یزد یکی از راهکارها استفاده از فضاهای مناسب مجموعه های دولتی از جمله مدارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ناصر حیدری امروز در حاشیه بازدید از برخی مدارس در گفتگو با یزدرسا اظهار داشت: سرانه ورزشی در شهر یزد بسیار پایین است و این یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر و جدیت است. درخواست های مردم

سخنگوی شورای شهر یزد ادامه داد: با توجه به این مشکل یکی از راهکارها استفاده از فضاهای مناسب مجتمع های دولتی از جمله مدارس در سطح شهر است.

وی افزود: فضای مدرسه در تعطیلات مدارس و شیفت بعدازظهر می تواند بستر مناسبی برای ورزش شهروندان باشد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در گام اول مقرر شد در هر منطقه شهرداری یک مدرسه به صورت آزمایشی انتخاب و با بازدید و تایید اعضای کمیته فرهنگی آماده شود. .

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: در این مرحله 14 مدرسه انتخاب شد و با بازدید از محل مقرر شد در مرحله اول مدارس پتانسیل انتخاب را داشته باشند و تفاهم نامه ای بین شهرداری و آموزش و پرورش نوشته شد.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مدرسه باید در ساعات تعطیلی دانش آموزان در اختیار شهرداری باشد و شهرداری نیز در تامین تجهیزات لازم و مناسب سازی مدرسه کمک کند تا مدارس برای محیط ورزشی شهروندان آماده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید