تمامی سامانه های تهران از روز شنبه در دسترس عموم قرار می گیرد


ساعت: 23:00
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854789

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تمامی سامانه های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: بازدید امروز مربوط به راه اندازی و به روز رسانی سامانه فاوا تهران بود که خوشبختانه مردم می توانند از آن بهره مند شوند. قول داده می شود که سیستم ها برای عموم مردم کاملاً عملیاتی هستند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضمانت های ذخیره سازی اطلاعات شهروندان در سامانه و سامانه های شهرداری تهران، افزود: شهروندان می توانند روز شنبه مصادف با میلاد امام رضا (ع) به سعادت در این روز از سامانه های شهرداری تهران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران باید در همه زمینه ها کار خود را آغاز کند.

چمران با بیان اینکه شخصا از ادارات و سامانه های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از جمله سامانه های مالی و شهرسازی بازدید کرد، ادامه داد: مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف توضیحات و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند و سپس نمونه هایی از منتخب را ارائه کردند. همه آنها در حال کار هستند

وی با تاکید بر مقاومت در برابر عملیات گسترده و خنثی سازی آن، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده باید مراقب باشیم و به این طرح ادامه دهیم که این طرح نیز در حال اجراست.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار کارمند دسترسی به سامانه در شهرداری تهران وجود دارد، افزود: شهرداری تهران علاوه بر ارتباط نزدیک با مردم، با همه نهادها ارتباط تنگاتنگی دارد و به روز رسانی آن سخت بود. که شهرداری تهران و سایر نهادهای همکار توانسته اند در این کار به خوبی عمل کنند و در مدت کوتاهی شروع به کار کنند.

چمران با اشاره به شیطنت، خرابکاری و اکاذیب برای ایجاد استرس و وحشت در بین شهروندان مبنی بر سرقت اطلاعات شخصی برخی افراد مریض و معروف، ادامه داد: خوشبختانه در حمله سایبری به اطلاعات مردم به این معناست که دشمنان این را نخواستند. اتفاق افتاد اما نتوانستند به اطلاعات شهروندان آسیبی وارد کنند و این اقدام به موقع متوقف شد.

وی گفت: خدای ناکرده شهروندان تهرانی از شنبه هفته آینده ببینند که اطلاعات گم نمی شود و تمامی سامانه های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید