آپدیت جدید سیستم عامل اپل واچ چه ویژگی هایی دارد؟

آپدیت جدید سیستم عامل اپل واچ چه ویژگی هایی دارد؟

IOS 16 سرانجام در WWDC 2022 معرفی شد و طرفداران توانستند با ویژگی های جدید آن آشنا شوند. این سیستم عامل طبق روال معمول روی اکثر آیفون های اپل قابل استفاده خواهد بود و کاربران آیفون 7 به بعد مشکلی برای نصب آن نخواهند داشت البته واضح است که آیفون های سطح پایین به برخی از عملکردهای این امکان دسترسی نخواهند داشت. سیستم عامل. با خرید آیفون 13 در کنار آیفون های جدید که در سال 2022 معرفی خواهند شد، بهترین ویژگی های این سیستم عامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. باید منتظر بمانید تا این سیستم عامل به طور کامل راه اندازی شود.

در این نسخه می توان صفحه قفل را شخصی سازی کرد و در قسمت های دیگر مانند برنامه پیام رسانی بهبودهایی خواهیم داشت. همچنین یک کتابخانه با عکس های جالب وجود دارد. دلایل دیگری برای نصب این سیستم عامل وجود دارد که می توانیم در پاییز امسال به صورت رسمی آن را مشاهده کنیم.

ویژگی های مهم iOS 16

با خرید آیفون 13 پرو مکس نیز می توانید این سیستم عامل را در زمان عرضه آن نصب کرده و از قابلیت های آن بهره ببرید. با خرید آیفون 13 در مدل های مختلف کافی است این آپدیت را دریافت کرده و به امکاناتی مانند تغییر فونت صفحه قفل و همچنین قابلیت های جدید در قسمت فوکوس دسترسی داشته باشید. اکنون صفحه قفل با تغییرات بزرگ همراه خواهد بود و همچنین می توانید فونت ساعت، رنگ فونت و تصاویر پس زمینه را تغییر دهید.

اکنون می توان از فوکوس در صفحه قفل استفاده کرد. می توانید صفحه های قفل جدید ایجاد کنید و به حالت های فوکوس مانند کار و بازی دسترسی داشته باشید. همه می توانند تنظیمات و ویجت های سفارشی داشته باشند. تب Messages قبلاً قابلیت ویرایش و حذف پیام ها را اضافه کرده است و می توانید از برنامه SharePlay با برنامه پیام رسانی استفاده کنید. اکنون بخش Apple Pay به شما این امکان را می دهد که با خرید آیفون 13 بدون نیاز به اتصال به سایت های منبع خود، پرداخت انجام دهید. مطمئن باشید که این سیستم عامل می تواند ویژگی های جدیدتری را در کنار خرید اپل واچ در اختیار شما قرار دهد.

صفحه قفل

اپل زمان زیادی را صرف برجسته کردن صفحه قفل در iOS 16 کرد و او در سخنرانی اصلی خود در رویداد WWDC به این موضوع اشاره کرد. به طور خلاصه، این یک ارتقای اساسی برای صفحه قفل است و می توانید از شر صفحه قفل قدیمی خلاص شوید. تغییرات زیادی در این زمینه وجود دارد و بسیاری از آنها مشابه آنچه گوگل با سیستم عامل اندروید در اختیار شما قرار می دهد است. می توانید فونت و رنگ ساعت را ویرایش کنید و موقعیت تصاویر را تنظیم کنید. چندین سبک مانند فیلترها وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

تغییرات در برنامه پیام ها

برنامه پیام رسانی همچنین پیشرفت های عمده ای را یادداشت می کند. بسیاری از کاربران تحت تأثیر توانایی ویرایش یا حذف پیام های شما هستند. این ویژگی باید مدت ها پیش در دسترس قرار می گرفت و اپل با حذف شکاف صفحه نمایش آیفون آن را به تعویق انداخت. کاربران می توانند پیام های خوانده نشده را علامت زده و بهتر مدیریت کنند. همچنین اگر بخواهید بعداً آنها را برگردانید، می توانید این کار را انجام دهید. همچنین قابلیت Shareplay را داریم که برای اولین بار در iOS 15 معرفی می شود.

از تریدینگ اپل خرید کنید

از تریدینگ اپل خرید کنید

علاقه مندان می توانند برای خرید آیفون 13 پرو مکس به سایت تجارت اپل مراجعه کنند. تمامی محصولات اپل را می توانید از این سایت اقساطی خریداری کنید. خرید اقساطی نیز برای محصولاتی مانند اپل واچ وجود دارد. با خرید اپل واچ در کنار خرید آیفون 13 می توانید به امکانات بیشتری از این ساعت هوشمند دسترسی داشته باشید. این قابلیت ها با سیستم عامل جدیدی که قرار است پاییز امسال عرضه شود، بسیار بهتر خواهد بود.

با امکان خرید اقساطی از سایت تجارت سیب می توانید تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل محصول صاحب آن شوید و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی بین 3 تا 12 ماه پرداخت کنید. بسته به شرایط خود می توانید پیش پرداخت را افزایش دهید و حتی تعداد اقساط را کاهش دهید تا میزان سودی که از خود گوشی دریافت می شود را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید