آیا استقلال به قول خود به ساپینتو عمل می کند؟

آیا استقلال به قول خود به ساپینتو عمل می کند؟

روزی که جلسه افتتاحیه ریکاردو ساپینتو برگزار شد، مدیران باشگاه استقلال تاکید کردند که این جلسه اصلا تبدیل به نشست خبری نشود و به همین دلیل اجازه ندادند سرمربی جدیدشان به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. البته آنها به صراحت اعلام کردند که به زودی با ریکاردو و ساپینتو کنفرانس خبری خواهند داشت تا رسانه ها سوالات آنها را مطرح کنند و پاسخ سرمربی پرتغالی را بشنوند.

سرمربی جدید استقلال پس از این دیدار راهی کشورش شد و پس از بازگشت چند روزی این تیم را تمرین کرد و شاگردانش را به ترکیه برد و به همین دلیل تاکنون نشست خبری برگزار نشد و ساپینتو تنها با دوربین خود باشگاه مصاحبه کرد. حال باید دید مدیران استقلال به قول خود عمل می کنند و هفته آینده برای سرمربی این تیم نشست خبری برگزار می کنند یا خیر.

قطعا دوری پرتغالی ها از رسانه ها اشتباه بزرگی است که استقلالی ها نباید مرتکب آن شوند زیرا این مربی ناآگاهانه پس از شروع مسابقات، در نشست های خبری قبل و بعد از بازی با رسانه ها روبرو می شود. بنابراین برنامه ریزی درست این است که قبل از شروع فصل نشست خبری برگزار کنیم و قبل از ورود استقلال به این رقابت ها به همه این سوالات پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید