تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی به مغازه ها/ مسئولان ذیربط در استان اصفهان به قول خود عمل کردند

ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801991

خبرنگار صاحب نیوز امروز با حضور در فروشگاه ها از آخرین وضعیت و تغییرات قیمت ها پس از پیگیری کارکنان خبر داد و قول داد که خوشبختانه قیمت های تحویل تخم مرغ تعدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ یکی از اقدامات دولت و مسئولان کنترل قیمت استانی، توزیع برخی اقلام و کالاهای اساسی به قیمت مصوب دولت است. یکی از این اقلام تخم مرغ است که پیش بینی می شود حداکثر با قیمت 43 هزار تن توزیع شود و در این راستا مغازه های شهرداری اصفهان باید آن را با قیمت مصوب توزیع می کردند.

دو روز پیش برخی از شهروندان اصفهانی از تحویل بیش از حد مجاز تخم مرغ در این فروشگاه ها خبر دادند و به دنبال آن سایت صاحب نیوز نیز از روز گذشته قول رفع این مشکل را دادند. متن این گزارش را از صاحب نیوز در این خصوص می خوانید: snai.ir/1077357

96cea081 021e 4a04 a854 16b03b5bba6e خبر خاکستری

خبرنگار صاحب نیوز پس از پیگیری کارکنان و قول مساعد مبنی بر اینکه خوشبختانه قیمت تحویل تخم مرغ تعدیل شده است، امروز با حضور در فروشگاه ها از آخرین وضعیت و تغییرات قیمت ها مطلع شد. از پیگیری و اقدام کادر مربوطه تشکر می کنیم.

به نظر می رسد در فضای اقتصادی امروز و برای رفاه حال شهروندان، نظارت میدانی با دقت، دقت و حساسیت بیشتری لازم است و همچنان این نظارت بر تمامی اقلام موجود در بازار به ویژه کالاهای اساسی مردم الزامی است. با جدیت دنبال کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید