حقوق کودکان در کشتی بیش از اینهاست. مسئولان به قول خود عمل می کنند/ من با مردم خیلی دوست هستم! + عکس


ساعت: 14:18
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881145

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز در جریان اردوی تدارکاتی خود برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و جام جهانی صربستان به همراه یک فوتبالیست به دیدار رفت. فرشید اسماعیلی، هافبک سابق استقلال که فصل گذشته در تیم العربی قطر بازی می کرد، در کنار محمد بنا تمرینات فرنگی کاران را از نزدیک تماشا کرد.

اسماعیلی درباره حضورش در کشتی گفت: من با محمدعلی و محمدرضا خیلی صمیمی هستم و امروز به دیدار بچه ها آمدم. من با آقای بنا که سلطان مربیان است صحبت کردم و روز خیلی خوبی برای من بود. من به کشتی علاقه زیادی دارم. بچه ها واقعاً ورزش با فشار بالا انجام می دهند. بعد از آمدن آقای دبیر با توجه به صحبت هایی که با دوستان کشتی داشتم وضعیت کشتی خیلی بهتر شده است.

وی در پایان گفت: مسئولان باید به عهد خود با فرزندان کشتی گیر و ورزشکار عمل کنند. امروز بچه ها از این بی ادبی کمی ناراحت بودند، واقعا بچه ها لیاقت بیشتر از این را دارند. کشتی گیر که قهرمان المپیک می شود باید از نظر مالی تامین باشد تا دغدغه تمرین نداشته باشد و فقط روی کشتی تمرکز کند. امیدوارم کارمندانی که قول می دهند به وعده های خود عمل کنند.

71 9aaf49d2 0cf9 41bc bd48 0a359532e888 خبر خاکستری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید