آیا این استقلال فرهاد را از پرسپولیس آزاد می کند؟

آیا این استقلال فرهاد را از پرسپولیس آزاد می کند؟

استقلالی های لیگ دست به دست هم دادند تا به این طلسم عجیب و غریب عدم کسب عنوان قهرمانی پایان دهند. فرهاد مجیدی به استقلال بزرگی در خود دست یافته و قدم به قدم به قهرمانی نزدیک می شود. امیر قلعه نویی که در 2 بازی رفت و برگشت با گل گهر سیرجان 4 امتیاز از پرسپولیس به دست آورد، امسال هر دو بازی را به استقلال واگذار کرد. این دیدار در کمیته انضباطی ادامه یافت و بازی به زمین برگشت.

اما غیرمنتظره ترین هدیه به فرهاد مجیدی توسط علیرضا منصوریان رقم خورد. سرمربی نفت آبادان در یک روز بدون طالبان با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست داد و فاصله تا بالای جدول به 6 امتیاز افزایش یافت. البته منصوریان در اولین دیدار مقابل استقلال نیز 2 امتیاز از این تیم گرفت و خواهیم دید در بازی برگشت این هفته مقابل تیم سابقش چه خواهد کرد.
روز جمعه اما محمود فکری این فرصت را دارد که کار جمعی استقلالی ها را به پایان برساند.

پرسپولیس در حالی آخر هفته در مسجدسلیمان به مصاف نفت می رود که میزبان برای بقا در لیگ برتر نیاز به امتیاز دارد. نفت مسجد سلیمان با 13 امتیاز در رده ماقبل آخر قرار دارد و بیشترین انگیزه را برای توقف پرسپولیس دارد. نکته خنده دار اینجاست که اگر نفت موفق شود از پرسپولیس امتیاز بگیرد، فکری ارزشمندترین هدیه ممکن را به دشمن سرسخت خود داده است. باید بدانید که بعد از تداوم فکری با مجیدی در استقلال، روابط این دو نفر بسیار بد بود. فکری در این مدت بارها استقلال را زمین غاصب فرهاد مجیدی خواند و توسط سرمربی استقلال هم محاکمه شد!

دیدگاهتان را بنویسید