آیا این اولین بار است که ویلا اجاره می کنید؟ به این نکات توجه کنید

آیا این اولین بار است که ویلا اجاره می کنید؟  به این نکات توجه کنید

اگر جزء دسته دوم هستید، مطمئناً از گنجشک ها بیدار خواهید شد. هوای پاک، طبیعت زیبا و بوی علف تازه چیزهایی هستند که نمی توانید از دست بدهید. اگر در یکی ویلای جنگلی انتظار بیشتری داشته باشید.

حالا می توانید بگویید بله، تصور این چیزها خوب است. اما کلبه جنگلی را از کجا تهیه کنیم؟ پینوشه، یک پلت فرم اجاره آنلاین، به شما کمک می کند همان ویلایی را که تصور می کردید پیدا کنید.

در زیر می خواهیم چند نکته مهم را به شما بگوییم که اگر می خواهید کلبه جنگلی اجاره کنید، قطعا برایتان مفید خواهد بود؛ خیلی مراقب باش.

آب آشامیدنی را با خود ببرید!

خب، همانطور که مشخص است، سیستم لوله کشی یک ویلا در وسط جنگل با خانه های شهری بسیار متفاوت است. گاهی آبی که به لوله می ریزد از چاه می آید و گاهی از دریاچه و رودخانه مجاور.

آب دریاچه معمولاً حاوی ماسه و آلاینده است. آب جوش نیز ماسه و برخی آلودگی ها را از بین نمی برد. به زبان ساده، این آب آشامیدنی نیست. هیچ کس نمی خواهد در سفر بیمار باشد و به دنبال درمان باشد. بنابراین اگر تا به حال کلبه جنگلی اجاره کرده اید بهتر است چند بطری آب معدنی از قبل خریداری کنید.

آیا می خواهید به راحتی به ویلا برسید یا اهل ماجراجویی هستید؟

این سوال ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما منظورمان را توضیح خواهیم داد. برای مثال گیلان و ییلاق رشت مکان های بسیار خوبی برای اجاره ویلا هستند. برخی از این کلبه ها در جاده هستند، در حالی که برخی دیگر کاملاً در دل جنگل هستند و برای همه غیرقابل دسترس هستند.

اگر ویلا در جاده باشد، رفت و آمد آسان است و به راحتی می توانید با ماشین شخصی به ویلا بروید. همچنین به خاطر داشته باشید که چنین مکانی معمولاً کمی شلوغ است و افراد دیگری در نزدیکی آن حضور دارند.

اما اگر به دنبال مکانی بکر هستید که چیزی جز صدای طبیعت در آن نشنید، باید به خانه هایی بروید که از جاده دور هستند. برای رسیدن به این نقطه معمولاً باید از وسایل نقلیه آفرود استفاده کنید.

واقعاً اگر به دنبال اجاره هستید ویلا در رشت ممکن است اهل پینورست باشید جستجوی کمک.

فروشگاه های اطراف را روی نقشه علامت گذاری کنید!

البته پیشنهاد ما به شما این است که قبل از رسیدن به مقصد و در راه هر آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید. از غذا گرفته تا لوازم.

اما در نهایت ممکن است چیزی تمام شود یا فراموش کنید که چیزی نخریده اید. همچنین مطمئن شوید که اینترنت در ویلای شما آنتن ندارد. بنابراین، بهتر است آدرس خواربارفروشی ها و رستوران های نزدیک محل سکونت خود را در نظر داشته باشید. اگر نقشه کاغذی هم دارید، می توانید محل دقیق آنها را روی نقشه مشخص کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم آدرس نزدیکترین پمپ بنزین و درمانگاه را نیز بدانید.

امکانات رفاهی ویلا چیست؟

اول اینکه اکثر ویلاهایی که پینورست برای شما انتخاب کرده دارای امکاناتی مانند حمام و سرویس بهداشتی، برق و آشپزخانه هستند. اما هستند ویلاهایی که این امکانات را ندارند.

اگر به دنبال ویلایی به همان شکل قدیمی و دور از امکانات زندگی مدرن امروزی هستید، خیر. اما اگر امکانات رفاهی برایتان مهم است، بهتر است قبل از اجاره از آنها مطمئن شوید. برای مثال سیستم سرمایشی و گرمایشی ویلایی که می خواهید در آن اقامت کنید بسیار مهم است و حتما در مورد آن بپرسید.

آیا حیوان خانگی شما همراه شماست؟

برای بسیاری، حیوان خانگی آنها عضوی از خانواده آنهاست و دوست دارند با آنها سفر کنند. اگر جزو این دسته هستید، بهتر است قبل از اجاره ویلا از میزبان بپرسید که آیا به شما اجازه می دهد یا خیر؟

آیا به اینترنت نیاز دارید؟

ایده فرار از تلفن همراه یا لپ تاپ می تواند هیجان انگیز باشد. اما احتمالاً برای بسیاری از افراد دسترسی به اینترنت در طول سفرشان مهم است.

می توانید قبل از نهایی کردن رزرو خود در این مورد از میزبان خود سوال کنید.

چگونه کلبه جنگلی پیدا کنیم؟

Pinorest یک پلت فرم اجاره آنلاین است که به شما کمک می کند ویلای مورد نظر خود را سریع و آسان پیدا کنید. ویلا در راش؟ ویلا در انزلی? ویلا در چالوس؟ بله، هر کجا که بخواهید.

پینوشه همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا تجربیات و خاطرات دلپذیری را برای مهمانانش رقم بزند. تیم پشتیبانی Pinworth به صورت 24 ساعته در دسترس است تا در صورت نیاز به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید