میلیاردرهای اجاره ای / گران ترین مزون و ویلا برای اجاره در پایتخت

میلیاردرهای اجاره ای / گران ترین مزون و ویلا برای اجاره در پایتخت

فرارو نوشت: واحد 1700 متر مربعی واقع در شهر گرب 41 میلیارد آگهی شد. با واریز همان پول در بانک، صاحبخانه می تواند تقریباً 550 میلیون درآمد داشته باشد. بیش از 16 هزار دلار در ماه.

پنت هاوس 273 متری واقع در ولنجک به احتمال زیاد گران ترین اجاره ماهانه تهران خواهد بود. آپارتمان چهار خوابه، 12 سال پیش ساخته شده و دارای دو پارکینگ می باشد. دارای سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و روف گاردن علاوه بر امکانات معمول مانند انباری و بالکن می باشد و همچنین دارای دو پارکینگ برای مستاجر می باشد. فقط به یک شرط؛ باید بتوانید 1 میلیارد تومان پیش پرداخت و ماهانه 70 میلیون تومان اجاره پرداخت کنید.

اگر شما صاحب چنین ملکی بودید، می توانستید تمام 1 میلیارد پول را به سپرده یک ساله در بانک تبدیل کنید، سود آن را 16 درصد بگذارید، همراه با 70 میلیون اجاره بها دریافتی مستاجر، بنابراین هر ماه 83 میلیون درامد تومان بدون مشکل به جیب شما خواهد رفت. گرانتر هم داریم؟ بدیهی است که بله!

پنت هاوس 450 متری کاملا مبله واقع در ساعت آباد عنوان گران ترین ملک در بخش رهن کامل را به خود اختصاص داده است. صاحبخانه برای قرارداد یک ساله 15 میلیارد تومان درخواست کرده و ظاهرا از این موضوع بسیار راضی است. حداقل در این تبلیغ بر متریال برند و طراحی اروپایی آن تاکید زیادی شده است. احتمالا حق با اوست چون اگر 15 میلیارد تومان بگیرد و به بانک ببرد با سپرده یک ساله ماهیانه حدود 200 میلیون تومان درآمد دارد. روزانه حدود 6.5 میلیون تومان است و اگر تا پایان قرارداد به کل مبلغ نرسد، تا پایان سال دو میلیارد و 400 میلیون تومان می شود. آپارتمان پنج ساله و دارای چهار اتاق خواب و چهار پارکینگ می باشد.

پنت هاوس 350 متری سورنو کامرانیه با ارزش 9 میلیارد تومان در جایگاه دوم بازار رهن قرار گرفت. این آپارتمان پنج ساله است و دارای سه اتاق خواب و سه پارکینگ می باشد. همانطور که انتظار می رفت، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، روف گاردن و استخر در راه است و مالک اصرار دارد که در مورد نمای 180 درجه به عنوان امتیاز ویژه صحبت کند. این آپارتمان دارای یک اتاق تلویزیون مجزا، سقف بلند، مواد مارک دار، آشپزخانه کاملا مجهز بوش، امکانات هتل مشترک و آسانسور خصوصی برای هر واحد است. اگر مالک 9 میلیاردی را که مستاجر به صورت رهن کامل در اختیار بانک قرار می دهد، بابت سپرده یکساله با سود 16 درصد که معادل چهار میلیون تومان است، ماهیانه 118 تا 122 میلیون تومان سود خواهد داشت. یک روز.

پنت هاوس چهار خوابه 500 متری واقع در سعادت آباد را باید لوکیشن سوم دانست. آپارتمان دارای سه تراس 50 متری، دو پارکینگ و چهار اتاق خواب می باشد. جکوزی به صورت مجزا در خود اتاق قرار دارد و از پنجره ها می توانید دید کاملی از تهران داشته باشید. مستاجر بابت رهن کامل این شیء باید 6 میلیارد تومان بپردازد و موجر با سپرده گذاری در بانک می تواند هر ماه 79 تا 81 میلیون تومان با سود 16 درصد درآمد کسب کند. با توجه به مبلغ بالای وام مسکن، حداقل دو ماه است که بلوک خالی است و این در واقع ضرر بزرگی برای مالک است، چرا که تا کنون روزانه 2.6 میلیون تومان ضرر می کند. با این حال هنوز تا رونمایی از گران ترین واحد اجاره ای لوکس در تهران فاصله داریم.

ویلای دیگری در ولنجک به مساحت 1200 متر مربع وجود دارد که برای رهن کامل آن باید 35 میلیارد تومان بپردازید. قدمت ساختمان در آگهی 20 سال ذکر شده است و گفته می شود دارای 10 اتاق خواب و 15 پارکینگ، دوبلکس بوده و علاوه بر استخر، سونا و جکوزی دارای اتاق نگهداری مجزا نیز می باشد. 35 میلیارد تومانی که در قالب وام مسکن از صاحبخانه دریافت می کند، در صورت تبدیل به سپرده بانکی یک ساله، ماهیانه 460 تا 475 میلیون تومان درآمد ایجاد می کند. دلیل تفاوت این عدد به ماه های 30 و 31 روزه برمی گردد. طبیعتا برای ماه های 31 روزه 15 میلیون تومان درآمد مالک افزایش می یابد.

حدود یک ماه پیش یک آپارتمان 1200 متری در محله غربی اعلام شد که دارای شش اتاق خواب و شش پارکینگ می باشد. این مرکز سه ساله است و مجهز به سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، روف گاردن و استخر می باشد. صاحب ملک حیاط حصارکشی شده زیبا و پارکینگ سرپوشیده را می ستاید. او هم باید تعیین کند چون 14 میلیارد پیش پرداخت و 300 میلیون اجاره ماهانه می گیرد. سود سپرده گذاری 14 میلیاردی در بانک با نرخ سود 16 درصدی به رقمی معادل 184 تا 190 میلیون تومان می رسد که با احتساب اجاره بها به درآمد ماهیانه 490 میلیون تبدیل می شود. قبل از شروع رویاپردازی، بهتر است بدانید که ویلاهای گران قیمت تری در بازار وجود دارد.

1700 متر در روستای غربی وجود دارد که مجهز به پنج پارکینگ است. مشخصات خانه بر دوبلکس و سبک آن تاکید دارد و می گوید که دارای استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن (با جکوزی مجزا در پشت بام) است. در نهایت به سفرا و دیپلمات های خارجی پیشنهاد دادند. احتمالا حق با آنهاست چون 41 میلیارد تومان برای رهن کامل واحد خواسته اند. این عدد به معنای درآمد ماهیانه 540 تا 557 میلیون تومان برای موجر با فرض سپرده بانکی یک ساله است که روزانه 18 میلیون تومان خواهد بود. انواع دیگر سرمایه گذاری ها ممکن است سودآورتر باشند اما ریسک پذیر در نظر گرفته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید