آیا جدایی بازیکن پرسپولیس 2 درست است؟

پرسپولیسی ها از احتمال جدایی مهدی عبدی و حامد پاکدل در نیم فصل از این تیم خبر می دهند و حتی شنیده می شود که این دو بازیکن ممکن است در نیم فصل این تیم را به صورت قرضی به تیم دیگری ببرند اما سرمربی پرسپولیس. مربی یحیی گل محمدی هنوز در این مورد واکنشی نشان نداده است و در صحت آن تردید وجود دارد.

از سوی دیگر، یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب اوست، عیسی آل کثیر است که در حال حاضر بازیکن آزاد است و با وجود چندین جلسه تمرین با هواداران سرخپوش، پس از رسیدن به ریکاوری کامل، این بازیکن را انجام داد. پاسخ ندادن به تماس پرسپولیس برای قرارداد جدیدش با این باشگاه گفته می شود برخی درخواست های این بازیکن باعث شده تا فعلا این قرارداد بسته نشود!

با این حال اگر آل کثیر به خاطر ترافیک مهاجمان پرسپولیسی شود شاید یکی از حامد پاکدل و مهدی عبدی در نیم فصل از هم جدا شوند اما اگر آل کثیر با پرسپولیس قرارداد نبندد پروژه جدایی عبدی و پاکدل کنسل می شود.

با این حال به نظر می رسد پرسپولیس با نقل و انتقالات در نیم فصل دوم باشگاهی ماجراجو نخواهد بود و با این شرایط کمترین تعامل را در این ترکیب شاهد هستیم، مگر اینکه گل محمدی تصمیم دیگری بگیرد که فعلا بعید به نظر می رسد. در این شرایط بحث جدایی یا انتقال بازیکنان به این بستگی دارد که پرسپولیس در نیم فصل فعالیت نقل و انتقالاتی جدی داشته باشد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید