آیا حقوق کارمندان و مستمری بگیران دوباره افزایش می یابد؟

آیا حقوق کارمندان و مستمری بگیران دوباره افزایش می یابد؟

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس باز هم با اشاره به نبود منابع مالی مشخص برای افزایش دستمزد دولت، گفت: اگر منابع در لایحه مشخص نباشد، خود شورای نگهبان این لایحه را تایید نمی کند.

محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره منابع دولت برای افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: منشأ اقدامات دولت برای مجلس نیز مشکوک است چرا که دولت باید اصلاحیه ای را به مجلس ارائه کند. این کار را انجام دهید تنها جایی که دولت می تواند این کار را انجام دهد و دستمزدها را افزایش دهد چاپ اوراق قرضه و کسب درآمد مالی است.

وی افزود: ابتدا دولت اعلام کرد که قصد فروش اوراق را ندارد، اما در لایحه ای که دولت در خصوص حقوق محاسباتی گمرکی به مجلس فرستاد، تصریح کرد که منابع دولت 28 هزار میلیارد تومان کاهش می یابد و از مجلس مجوز چاپ را خواست. اوراق قرضه.”

زنگنه با اشاره مجدد به نبود منابع مالی مشخص برای افزایش حقوق از سوی دولت، گفت: اگر منابع در لایحه مشخص نباشد، خود شورای نگهبان این لایحه را تصویب نمی کند.

بر اساس این گزارش، سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: پیشنهاد افزایش حقوق و مستمری مستمری بگیران و مستمری بگیران از سوی این سازمان مشترک با برنامه و بودجه کشور به دولت ارائه شده و طی مراحل قانونی تصویب آن خواهد بود. در روزهای آینده پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید