آیا رتبه بندی معلمان تا پایان سال نهایی می شود؟

آیا رتبه بندی معلمان تا پایان سال نهایی می شود؟

کاسم احمدی لاشکی در حاشیه جلسات علنی استان هرمزگان گفت: مجلس شورای اسلامی در 24 دی ماه 1400 مصوبه رتبه بندی را نهایی و برای تصویب به هیات امنا ارسال کرد.

وی افزود: هیات امنا به دلیل ابهاماتی از جمله بندهای 5 و 6 مصوبه طبقه بندی معلمان، گزینه های بررسی بیشتری را درخواست کرده و منتظر وضعیت نهایی از سوی هیات امنا هستیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه هیات امنا نیز باید در بازه زمانی مشخص نتایج را اعلام کند، گفت: امیدواریم تا پایان امسال تصمیم رتبه بندی اجرایی شود. به گفته این مقام مسئول، وزارت آموزش و پرورش بر اساس ماده 7، آیین نامه رتبه بندی را تهیه و تدوین می کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از نهایی شدن تصمیم گیری در مورد رتبه بندی معلمان، آمادگی کامل برای ادامه روند رتبه بندی از جمله کمیته حسابرسی که باید برای ثبت نام 750 آموزش و پرورش تعیین شود، هستیم. بخش‌های کشور «این فرمان در اسرع وقت لازم‌الاجرا می‌شود.

احمدی لاشکی ادامه داد: معلمان با 9 شاخص و معیار در رتبه پنج برتر قرار می گیرند و در ازای نخبگان آموزشی و شناسایی معیارها و شاخص های جدید، شاخص های 9 گانه قابل بررسی و به روز رسانی است.

دیدگاهتان را بنویسید