آیا زمان احتمالی بازی استقلال – پیکان مشخص شده است؟

دیدار امروز تیم های استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دلیل شیوع تاج در اردوی استقلال لغو شد. در همین رابطه امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه هماهنگی این دیدار به تاج اشاره نشد، گفت: در جلسه هماهنگی بحثی صورت نگرفت اما در عین حال درخواست هم شد. باشگاه استقلال باشگاه پو با توجه به تعویق این دیدار به دلیل ابتلای تعدادی از اعضای تیمشان به کرونا، به سازمان لیگ ارسال شد.

وی افزود: سپس تصمیم بر این شد که آزمون دوم داده شود که شب گذشته (دوشنبه) پاسخ داده شد و توسط ایفمارک تایید شد. استقلال حدود 17 بازیکن از کرون داشت و تعداد بازیکن لازم یعنی 5 + 11 بازیکن را نداشت. اسامی افراد مبتلا محرمانه است و فاش نمی شود.

سرپرست رقابت های جام حذفی درباره تاریخ برگزاری دیدار استقلال و پیکان گفت: برای این تک بازی جایی پیدا می کنیم. تلاش ما این است که او را قبل از نیم فصل دوم حفظ کنیم. می خواهیم این دیدار را حوالی 19 بهمن که بازی سوپرجام است برگزار کنیم. شروع نیم فصل دوم 22 بهمن است و تلاش ما بر این است که بازی قبل از شروع نیم فصل برگزار شود.

روشنک در پایان در پاسخ به این سوال که تکلیف دیدار با استقلال و هواداران چیست؟ وی گفت: دستورالعمل آمیکرون متفاوت است و نیازمند 5 روز قرنطینه است. تعدادی از بازیکنان استقلال از روز گذشته به این بیماری مبتلا شده اند. اگر تا آن زمان آزمایش افراد مبتلا به عروق کرونر منفی باشد، بازی استقلال با هوادار برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید