آیا ستاره استقلال باید اخراج شود؟

آیا ستاره استقلال باید اخراج شود؟

قرعه برای ما شیرین نبود، چون امروز واقعا تیم برتر بودیم و به استقلال فرصت ندادیم. بچه ها را هم کمی ناراحت کرد و تمرکزمان را به هم زد.

وی در ادامه با انتقاد از داوران بر تاثیر پنالتی در بازی تاکید کرد: در بازی با گل گهر یک پنالتی 100 درصدی را انجام ندادیم که به گفته همه کارشناسان پنالتی است. این مسابقه، من نمی دانم در دقیقه 15 چه پنالتی گرفته شد. فکر می‌کنم در پایان نیمه اول صحنه‌ای که شاگردم مرتکب خطا شد، کارت زرد دوم را گرفت چون من آن را رد کرده بودم و فرصت ارسال آن را داشتم.

وی افزود: امروز تمرکز ما در چند صحنه واقعا شکسته شد. اعتراض نمی کنیم، اتفاقی می افتد و وقتی اعتراض می کنیم، برخی از دوستان دلخور می شوند. آقای حتیبی هم در این چند هفته از قوه قضائیه حمایت کرده و به ما هم گفته اند که صحبت نکنیم، اما یک جایی دارد دیوانه می شود.

مدافع آلومینیوم درباره عملکرد خوب این تیم در این فصل گفت: فصل اول را بهتر از پارسال شروع کردیم. پارسال فصل را خیلی خوب شروع نکردیم اما امسال از اول فصل خوب بودیم و در همه مسابقات نشان دادیم تیم مسلط هستیم و اصلا آن را کم نکردیم و امروز همه دیدیم که ما بهترین تیم هستیم. تیمی که به استقلال در بالای جدول نمی دهد واقعا قابل احترام است. امروز به نظر من برابری برای ما مساوی نبود، برای استقلال شیرین بود.

مجیدی در خصوص گل میثم در دقیقه 92 گفت: میثم عالی گل زد.

آریاکیا در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب سهمیه امیدوار هستند، گفت: هدف باشگاه ما تک رقمی شدن است و سخت کار می کنیم و به این باور رسیدیم که لیگ می تواند کار بزرگی انجام دهد. تلاش می کنیم و هر چه هست.

دیدگاهتان را بنویسید