آیا مدیران ایران خودرو و سایپا برکنار شدند؟

آیا مدیران ایران خودرو و سایپا برکنار شدند؟

تغییر دیگری در بازار خودرو توسط وزارت حراست! عباس علی آبادی در جدیدترین تصمیم خود تلاش می کند تا مدیران عامل ایران خودرو و سایپا را جایگزین کند. تغییر مدیران ایران خودرو و سایپا چه تاثیری بر بازار خودرو خواهد داشت؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز درباره تغییرات جدید در مدیریت ایران خودرو و سایپا اظهار نظر کرد.

خبرها حاکی از آن است که عباس علی آبادی، وزیر جدید حراست تصمیم به جانشینی مدیران عامل ایران خودرو و سایپا گرفته است که می تواند منجر به تغییرات اساسی در خودروسازان اصلی کشور شود.

گفته می شود بر اساس سیاست های جدید وزارت حراست، قرار است تغییرات عمده ای در صنعت خودرو ایجاد شود و در این راستا مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برکنار شوند که در این صورت مدیران جدیدی سکان هدایت را بر عهده خواهند گرفت. این دو خودروساز بزرگ در کشور است.

این در حالی است که مدیران این دو شرکت خودروسازی در ماه های اخیر از برنامه ریزی برای سال های آینده خبر داده اند که از جمله می توان به برنامه صادرات و تاسیس شرکت خودروسازی در ونزوئلا اشاره کرد. حال باید دید این خبر تا چه حد می تواند صحت داشته باشد و آیا در روزهای آینده تغییرات جدی در مدیریت صنعت خودروسازی بومی رخ خواهد داد یا خیر؟

البته ناگفته نماند که این تغییرات می تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که در ماه های اخیر با افزایش سرسام آور قیمت خودرو و کمبود عرضه مواجه بوده اند. این در حالی است که دستور جدیدی از سوی وزارت ایمنی در خصوص تغییرات روسای سازمان خودروسازی وجود ندارد.

این در حالی است که گفته می شود علی آبادی پیش از این مدیران خودروسازی خود را شناسایی کرده و به زودی زمان تغییرات اساسی در این صنعت فرا می رسد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات نهایی می شود یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید