آیا مشکل با خدا و هدف حل می شود؟ خبر جالب برای استقلالی ها

آیا مشکل با خدا و هدف حل می شود؟  خبر جالب برای استقلالی ها

پس از اعلام سازمان جذب نیرو مبنی بر سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، تلاش باشگاه استقلال برای به تعویق انداختن اعزام این دو بازیکن ناکام ماند و شب گذشته و ساعاتی پس از بازی به باشگاه استقلال راه یافت. فجر سپاسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مستندات ارائه شده و موافقت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و دستور مساعدت و مساعدت مسئولان مربوطه در تعویق فصلی و درخواست باشگاه طبق قانون و ابلاغیه باشگاه ستاد کل همچنان بر داستان این دو بازیکن نظارت خواهد کرد.

در چنین شرایطی صحبت های امروز یکی از اعضای هیات مدیره استقلال نشان می دهد که فرهاد مجیدی و هواداران این تیم ممکن است تا حدودی به بازگشت یزدانی و مرندمند به تمرینات تیمشان امیدوار باشند.

محمد مومنی در جمع خبرنگاران گفت: در تلاش هستیم تا مشکل سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را حل کنیم و طبق قول هایی که به ما داده شده انشالله مشکل آنها حل خواهد شد و از حضور این دو بازیکن در آینده استفاده خواهیم کرد. . به هواداران اطمینان می دهم. مشکل این دو بازیکن حل خواهد شد.

حال آیا باید در روزهای آینده شاهد اتفاق جدیدی برای این دو بازیکن باشیم یا باید آنها را با لباس نظامی و بازی در تیمی به نام ملوان بندرانزلی وابسته به نیروی دریایی ببینیم؟

دیدگاهتان را بنویسید