خدا به خیر سینما و مخاطبانش بدهد/ مهم ترین مشکل ما قیمت بلیت است


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879321

اکران مردمی فیلم «بدون ملاقات مقدماتی» شامگاه ششم تیرماه در پردیس سینما آزادی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکران مردمی «بدون جلسه مقدماتی» شب گذشته ششم تیرماه با حضور سام درخشانی، گلاره عباسی، امیرمهدی ژوله، محمود بابای و بهروز شعیبی در پردیس سینما آزادی برگزار شد.

بهروز شعیبی در ابتدای برنامه با ابراز خوشحالی از استقبال و حضور گسترده مردم در سینما از سجاد نوروزی کارگردان سینما آزادی به عنوان فیلم اصلی فیلم «بدون هماهنگی قبلی» تشکر کرد.

این کارگردان ادامه داد: از همان ابتدای اکران به مهم ترین مشکل خود یعنی گرانی بلیت سینما اشاره کردیم. با این حال از همه مدیران و کسانی که در عرصه سینما فعالیت می کنند تشکر می کنم، چون نزدیکان در این 2 سال که سینماها در پیک کرونا و اختتامیه شرکت کردند، خیلی زحمت کشیدند و از سینماها حمایت کردند.

کارگردان «بدون رزرو» تاکید کرد: سینما رفتن حق مشترک همه ماست و باید در زندگی خوش بگذرانیم. خوشبختانه از هفته گذشته برای خیر و صلاح مردم و مخاطبان سینما، مرکز هنر و موسسه تصویر شهر بلیت را به صورت نیم بها و با نرخ پایین در روزهای هفته در سینماهای متصل خود ارائه می دهند که در اول بسیار امیدوارکننده است. مکان بخشی از زندگی ما

گلاره عباسی به عنوان مهمان این برنامه خطاب به حاضران گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم در سینما دور هم جمع شویم و فیلم آقای شعیبی را با هم تماشا کنیم. امیدوارم امسال سال خوبی برای سینماها باشد و همه ما بتوانیم با اشتیاق فیلم ببینیم.

سام در حسنی ادامه داد: «فیلم بدون جلسه مقدماتی» فیلمی افتخارآمیز است و از همه شما عزیزان خواهشمندم پس از تماشای این فیلم در فضای مجازی به بحث و بررسی آن بپردازید و آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید. .

امیرمهدی ژوله در پایان بدون هماهنگی قبلی در سخنانی کوتاه گفت: بسیار خوشحالم که در کنار دوستانم و شما حضار هستم. خدا به ما و سینماها و مخاطبان ما رحم کند، چون این وضعیت برای سینما خوب نیست.

فیلم سینمایی «بدون جلسه مقدماتی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط این موسسه به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید