آیا ویلموتس کمر فوتبال ایران را خم خواهد کرد؟

آیا ویلموتس کمر فوتبال ایران را خم خواهد کرد؟

گلمرضا رفیعی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق نامه دریافتی از CAS، مهلت صدور رای دادگاه حکمیت ورزش در مورد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی به پایان رسیده است. و تا 28 ژانویه 2022 تمدید شد.

چرا رای این پرونده مدام توسط دادگاه بین المللی ورزش به تعویق می افتد؟ گفته می شود این دادگاه در یک موضوع بلاتکلیف است و تا قطعی شدن آن به رأی نمی رسد. فدراسیون فوتبال ایران قرارداد خود را با سرمربی بلژیکی فسخ کرده یا این مربی تصمیم به قطع همکاری با تیم ملی گرفته است. این رفتار خارج از مفاد قرارداد رای نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر مارک ویلموتس حتی به بهانه تعویق دستمزدش تصمیم به ترک تهران گرفته است، به این معناست که این همکاری را یک طرفه قطع کرده و سپس دادگاه بین المللی ورزش درباره فدراسیون فوتبال ایران رای خواهد داد. این دادگاه در این پرونده به مشروعیت مارک ویلموتس نرسید.

برخلاف نظر فیفا، فدراسیون فوتبال ایران دو میلیون یورو از دستمزد مارک ویلموتس در ترکیه به این مربی پرداخت کرد. دادگاه بین المللی ورزش با بسیاری از شاهدان این پرونده صحبت کرده است، اما ترجیح می دهد به تحقیقات خود ادامه دهد تا به رای عادلانه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید