آیا پرسپولیس تیم سابقش را سرنگون می کند؟

آیا پرسپولیس تیم سابقش را سرنگون می کند؟

ذوب آهن روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. این دیدار حساس در حالی برگزار می شود که نفت از 25 بازی تنها 13 امتیاز کسب کرده و حالا در صورت شکست به میانگین 0.5 امتیاز در هر مسابقه می رسد که آمار رقت انگیزی برای نماینده فوتبال خوزستان است.

دیدار اول این دو تیم با نتیجه 5 بر یک به سود ذوب آن به پایان رسید و در حالی برگزار شد که شاگردان تارتار یک پنالتی را هم از دست دادند. حالا برتری گاندو مقابل نفت مسجد سلیمان به معنای حفظ فاصله 8 امتیازی با مس کرمان خواهد بود که به نوعی سقوط نفت را رقم خواهد زد. چرا که این تیم یک بازی سخت دیگر مقابل سپاهان خواهد داشت.

تارتار در لیگ نوزدهم، مسجد سلیمان را به رده هشتم رساند و موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.
نکته جالب اینکه مهدی تارتار سرمربی فعلی ذوب آهن سه فصل پیش هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت و توانست این تیم را به رده هشتم لیگ برتر برساند که همچنان بهترین عملکرد این تیم محسوب می شود. تیمی در سطح اول فوتبال ایران.

البته نفت حتی در بدترین حالت هم در 4 هفته اخیر شانس خواهد داشت، اما طبیعتا تیمی که در 25 بازی 13 امتیاز کسب کرده بعید است در چهار هفته اخیر فرصت کسب 12 امتیاز را داشته باشد. .

همچنین در صورت پیروزی ذوب آچان در این بازی 33 امتیازی خواهد شد و آمار بهتری نسبت به فصل گذشته خود خواهد داشت. زوبی فصل گذشته در 26 بازی 32 امتیاز کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید