آیا پرسپولیس کهکشانی می شود؟ کارت تکرار یحیی در فصل نقل و انتقالات

آیا پرسپولیس کهکشانی می شود؟  کارت تکرار یحیی در فصل نقل و انتقالات

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم موفق شد به عنوان تیم قهرمان کار خود را به پایان برساند و رسیدن قرمزهای پایتخت به آخرین مرحله جام حذفی، شاگردان یحیی گل محمدی را یک قدم به قهرمانی دومین جام در فصل جاری نزدیک کرد که در این صورت. طبق قوانین سازمان لیگ قهرمانی سوپرجام نیز در اختیار تیم پایتخت خواهد بود. با توجه به عملکرد درخشان پرسپولیس در فصل گذشته، به نظر می رسد قرمزهای پایتخت کمترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند.

پرسپولیسی ها احتمالا با هدف حفظ ترکیب خود وارد بازار تابستانی می شوند و به نظر می رسد یحیی گل محمدی به دنبال خریدهایی برای تقویت لیست خود است. انتظار می رود گل محمدی علاوه بر جذب مهاجم نهایی، با توجه به محدودیت قرمزها در پست دفاع چپ، برای دفاع چپ نیز اقدام کند که با توجه به قرارداد این بازیکن مطرح ایرانی، احتمال جذب یک مدافع چپ خارجی در نقل و انتقالات تابستانی آینده محتمل به نظر می رسد.

نگرانی ای که برطرف نشد

یحیی گل محمدی از زمان حضور در پرسپولیس به دنبال یک مدافع چپ قابل اعتماد بود. گل محمدی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به پرسپولیس اضافه شد و در همان فصل توانست به همراه شیرهای سرخ پایتخت عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، از لیگ بیستم روی تقویت خط دفاعی سمت چپ پرسپولیس تمرکز کرد. .

سعید آقایی در کنار علی شجاعی و علی نعمتی بازیکنانی بودند که در پست دفاع چپ به عضویت پرسپولیس در آمدند اما عملکرد آقایی و شجاعی آن چیزی نبود که یحیی گل محمدی می خواست و در نقل و انتقالات تابستانی قبل از شروع لیگ 22- گل محمدی هر دو بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داد، پدر فقط علی نعمتی را حفظ کرد و امیدوار بود با جایگزینی وحید امیری فصل موفقی داشته باشد. پرسپولیس هم در تابستان با محمدمهدی احمدی به خدمت گرفت و این بازیکن جوان در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به نفت مسجد سلیمان پیوست.

یحیی گل محمدی که پیش از شروع لیگ بیست و دوم امید زیادی به جذب امید نورافکن داشت، پس از ناکامی در جذب نورافکن، تمرکز خود را روی استفاده از علی نعمتی و وحید امیری در پست دفاع چپ قرار داد. با وجود عملکرد ضعیف نعمتی و امیری، گفته می شود یحیی گل محمدی به دنبال بازیکنی در بازار تابستانی آینده است تا مشکلاتش را در پست دفاع چپ حل کند.

از امکان جذب «محمدی» تا خریدهای خارجی

سرمربی پرسپولیس هنوز لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای فعالیت سرخپوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات تابستانی اعلام نکرده است، اما گفته می شود یحیی گل محمدی قصد دارد در پست دفاع چپ اعلام نیاز کند. گل محمدی قصد دارد در فاز هجومی بیشتر از وحید امیری استفاده کند و حضور علی نعمتی به تنهایی نمی تواند شرایط را در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس تضمین کند.

گل محمدی هنوز نسبت به بازگشت محمدمهدی احمدی به لیست پرسپولیس واکنشی نشان نداده است اما گفته می شود در صورت بازگشت این مدافع جوان، قرمزهای پایتخت به دنبال جذب بازیکنی در پست دفاع چپ هستند. شایعات زیادی در مورد بازگشت میلاد محمدی به لیگ ایران و پیوستن به پرسپولیس شنیده می شود که با توجه به اینکه محمدی یک فصل دیگر از قراردادش با AAS آتن باقی مانده است، انتقال این بازیکن را سخت می کند.

امید نورافکن که قراردادش را با سپاهان تمدید کرد، بنابراین قطعه مورد علاقه یحیی گل محمدی از دست این سرمربی خارج است. در این شرایط احتمال می رود سرمربی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات پیش رو برای جذب بازیکن خارجی برود و با توجه به افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی، احتمال استفاده پایتخت نشینان از ظرفیت وجود دارد. یک بازیکن خارجی برای تقویت پست دفاع چپ.

دیدگاهتان را بنویسید