آیا پریرا خریدی ناموفق برای پرسپولیس است؟

پس از جدایی نابهنگام یورگن لوکادیا، پرسپولیس تا نیم فصل تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی منتظر ماند، اما با وجود تسریع باشگاه در جذب جانشین، پریرا مانند همه مهاجمان خارجی اخیر این تیم برای پرسپولیس آماده نبود و این کار را از دست داد. زمان زیادی برای پیدا کردن شرایط بازی.

پریرا پس از 4 بازی در نیم فصل دوم برای اولین بار در بازی هفته بیستم مقابل هوادار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در 30 دقیقه پایانی چیزی برای ارائه نداشت. او در دیدار مقابل سپاهان تک به تک شد اما با پنالتی ارسالی که از سیاوش یزدانی گرفت، امیدوار بود. به لطف این اتفاق او مقابل نفت مسجد سلیمان فیکس شد اما با اینکه تا دقیقه 87 در زمین بود اما کاری نکرد اما نامش در بین گلزنان این تیم ثبت نشد، از توپ او یا حضورش در دفاع صحبت کنیم.

با وجود این عملکرد ضعیف، او در بازی تراکتورسازی بر عیسی آل کثیر ترجیح داده شد تا زوج جدیدی را با عمری تشکیل دهد، اما در بازی بزرگ تبریز مهاجم موثری در زمین نبود.

نکته خاص در مورد پریرا این است که او در جریان بازی خیلی کم توپ را در اختیار دارد و به نوعی در جریان بازی نیست. شماره 91 قرمزها در مقابل نفت مسجد سلیمان تنها 17 لمس توپ داشت و عیسی آل کثیر که 17 دقیقه کمتر از او در زمین حضور داشت، 26 لمس توپ را به ثبت رساند و البته علیرضا بیرانوند 43 لمس توپ را به ثبت رساند. خودش توپ

این اتفاق در مقابل تراکتورسازی هم تکرار شد که پریرا که تا دقیقه 81 در زمین حضور داشت، تنها 15 بار روی توپ ضربه زد، در حالی که بیرانوند به عنوان دروازه بان این تیم 25 بار توپ را لمس کرد!

پریرا در همین بازی تراکتورسازی با دقت پاس 28.6 درصد کمترین دقت پاس را در بین هم تیمی هایش داشت و البته شوت داخل و خارج از چارچوب نداشت، 9 پاس کلیدی داشت و تنها 2 تکمیل در دفاع ثبت کرد. پریرا در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دقت پاس 80 درصدی داشت و 3 سیو ثبت کرد اما در آن مسابقه یک شوت یا پاس کلیدی به نام خود نزد.

شاید قضاوت درباره این مهاجم برزیلی و عملکردش در پرسپولیس زود باشد اما نیمی از نیم فصل دوم گذشته و تنها 8 بازی دیگر تا پایان فصل و مشخص شدن قهرمان لیگ باقی مانده است. پس با در نظر گرفتن این جدول زمانی، باید از کسانی که از این فرضیه حمایت می کنند (الحاق دیرهنگام پریرا و اینکه نباید به این سرعت در مورد او قضاوت کرد) پرسید که کی پریرا برای پرسپولیس کار می کند و به یحیی و تیمش در راه قهرمانی کمک می کند. ?

در عین حال پس از دو بازی اخیر که پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت، برخی به پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به پریرا اشاره کردند و همین مشکل باعث شد که او از موقعیت گلزنی خارج شود و نتواند خود را نشان دهد. کیفیت واقعی به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس که بیش از ما او و کیفیت تمریناتش را دیده اند، به پریرا اعتماد ندارند. نمونه اش صحنه گل دوم تراکتورسازی است که محمد عمری بعد از این مانور دیدنی و دریبل های متوالی بالاخره ترابی را به جای پریرا به عنوان پاس گل انتخاب کرد چرا که احتمالا در آن لحظه احساس می کرد که درصد گل ترابی بالاتر از این خواهد بود. پریرا.

دیدگاهتان را بنویسید