خریدی رویایی در انتظار پرسپولیس است

در این بین اگرچه درگیری های مالی بین مدیریت وقت باشگاه و این دروازه بان رخ داده است، اما بعید است این اختلاف مالی آنقدر جدی باشد که هیولای سرخ از پرسپولیس جدا شود و در صورت بازگشت او به فوتبال باشگاهی ایران بازگردد. یک تیم دیگر شوید.

بنابراین پرسپولیسی ها امیدوارند با بازگشت تیم شماره یک خود، بازگشت گل شماره یک تیمشان در سال جام جهانی بیرون از دروازه تیمشان دیده شود.

جالب اینجاست که واکنش جدید بیرانوند به رسانه های سرشناس که مدعی عدم بازگشت او به ایران و پرسپولیس هستند، شایعات بازگشت او به پرسپولیس را جدی تر کرده و با استقبال گسترده پرسپولیسی ها در فضای مجازی مواجه شده است.

علیرضا که در نیم فصل هم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و حتی پیشنهاد رسمی از تیم سابقش دریافت کرد دلایل زیادی برای بازگشت دارد. انگیزه هایی که قطعا در تصمیم علیرضا تاثیرگذار خواهد بود و راه را برای بازگشت ستاره تیم ملی هموار می کند.

اولین انگیزه علیرضا قطعا حضور همیشگی او در جام جهانی خواهد بود. بیرانوند که در 3 بازی اخیر تیم ملی غایب بود، می خواهد دوباره جایگاه خود را به دست آورد و دوباره دروازه بان اول تیم ملی شود. بیرانوند که این روزها روی نیمکت تیم باشگاهی خود است، می خواهد با بازگشت به پرسپولیس نشان دهد که همچنان یکی از بهترین گلزنان فوتبال ماست و با توجه به علاقه اسکوچیچ به علیرضا، اگر بتواند باشگاهی بازی کند، می تواند به میادین بازگردد. بازی ها. برای تیم ملی دروازه بان شوید.

علیرضا تنها دروازه بان فوتبال ما است که در دو مرحله مقدماتی جام جهانی حضور داشته و با تیم ملی برای صعود به جام جهانی تلاش کرده است.

همچنین بیرانوند در کنار مرحوم حجازی، علیرضا حقیقی و ابراهیم میرزاپور تنها دروازه بانانی هستند که موفق به انجام 3 بازی جام جهانی شده اند و از این حیث قد بلندتری نسبت به احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا دارند که 2 و 1 جهانی دارند. بازی جام حذفی به ترتیب.

بیرانوند که در حال حاضر در کنار مرحوم ناصر حجازی، علیرضا حقیگی و میرزاپور رکورددار جام جهانی است، می تواند با انجام یک مسابقه نه چندان دور، رکورد زده و در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود. این در حالی است که تنها هاگیگی در فوتبال فعالیت می کند اما چند سالی است که به تیم ملی دعوت نشده است و مشخص است که اسکوچیچ نظری برای دعوت از او ندارد. قطعا حضور در جام جهانی و ثبت رکورد انگیزه اصلی علیرضا برای بازگشت به پرسپولیس خواهد بود.

اما این همه ماجرا نیست. بیرانوند پس از جدایی از پرسپولیس و رفتن به فوتبال بلژیک موفق شد همسر و دو فرزندش را به اروپا ببرد و آنها را همراه خود داشته باشد. این اتفاق در دوران حضور بیرانوند در پرتغال رخ نداد و علیرضا در حال حاضر به دور از خانواده زندگی می کند. گلر فردی بسیار عاطفی و با روحیه تیم ملی است و وابستگی عجیبی به همسر و فرزندانش دارد. بنابراین یکی دیگر از انگیزه های بازگشت علیرضا همین موضوع خواهد بود.

بدون شک بازگشت و حضور مجدد بیرانوند در پرسپولیس می تواند هم اهداف این تیم و هم علیرضا را محقق کند. انتقالی که قطعا به نفع دو طرف خواهد بود و با استقبال شدید هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد.

جالب اینجاست که پس از انتشار خبر بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، هواداران این تیم که اصلا از وضعیت فعلی دروازه بانان تیم خود راضی نیستند، با ارسال پیام های زیادی به علیرضا از او خواستند تا برای فصل آینده به پرسپولیس برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید