آیا کارخانه یخ لنده به چرخه تولید باز می گردد؟ موانع تولید + تصاویر حذف شد


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877114

فرماندار لنده در راستای رفع موانع تولید با بازدید از کارخانه تعطیل شده یخ، تلاش کرد این واحد را به چرخه تولید بازگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ مقام معظم رهبری هر ساله و در ابتدای سال به منظور تسهیل در اجرای فعالیت های یکساله دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور اقدام به تهیه برنامه ای می کنند. نقشه راه یک ساله در قالب شعار سال برای همه دستگاه های مختلف در سراسر کشور گزارش می شود.

امسال نیز مقام معظم رهبری شعار سال را «تولید دانش، اشتغالزایی» نامگذاری کردند که محور آن فعالیت های کشور در حوزه تولید و اشتغالزایی است.


459a30ae 304b 48a9 9b74 d1363b8fb479 خبر خاکستری

بنابراین رفع موانع تولید یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید توسط سازمان ها و نهادهای مختلف در سطوح خرد و کلان مورد توجه قرار گیرد.

به همین منظور فرماندار شهرستان لنده از کارخانه زمین تعطیل شده موهرمونت لنده بازدید کرد تا از آخرین وضعیت این کارخانه دیدن کند.

جلال دانش در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به محوریت مقام معظم رهبری بر شعار سال و توجه به تولید و رفع موانع تولید امروز ضمن بازدید از کارخانه طی گفتگوی تلفنی با معاون عمرانی استاندار و ذیربط کارخانه به دلیل مسدود شدن جاده و نگهداری تاسیسات.


4329af7a 820a 42f0 ac84 2b910ef6ae76 خبر خاکستری

وی گفت: مقاوم سازی این کارخانه نقش مهمی در تامین نیازهای شهرستان دارد و امیدواریم با حمایت بنیاد علوی و نمایندگان استان در آینده نزدیک شاهد فعالیت مجدد این کارخانه باشیم.

فرماندار لنده همچنین در بازدید از دره فصلی جنب مدرسه شبانه روزی پسرانه لند از معاونت آب و شهرداری ها خواست تا در اسرع وقت از تعرض به حریم و بستر دره فصلی جلوگیری کنند.

فرماندار لنده همچنین از آخرین وضعیت اراضی اعطایی به مسئولان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دارای مشکل تعریض و خیابان بازدید کرد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید