آیا گواردیولا فرگوسن منچسترسیتی خواهد شد؟

تعطیلات نیم فصل جام جهانی 2022 قطر بهترین فرصت برای نهایی کردن مذاکرات پپ گواردیولا و منچسترسیتی بود، به این ترتیب گواردیولا 9 سال تا پایان قراردادش، منچسترسیتی را مدیریت کرد.

اما پپ نمی خواهد بیش از 20 سال مربی باشگاهی مانند سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر باشد. فرگوسن و ونگر سال های متوالی روی نیمکت منچستریونایتد و آرسنال بودند و افتخارات زیادی کسب کردند، اما برنامه گواردیولا چیز دیگری است.

او در اولین مصاحبه خود در سال جدید گفت: “من در آستانه 52 سالگی هستم و به وضوح گفته ام که نمی خواهم برای مدتی مدیر باشگاهی مانند سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر باشم. مدت زمان طولانی. من متوجه شدم که تیم تحت رهبری من هنوز هم می تواند به موفقیت برسد و افتخارات را کسب کند. به محض اینکه ببینم اوضاع بد پیش می رود و مربی مفیدی برای سیتی نیستم، استعفا می دهم یا قراردادم را تمدید نمی کنم. قرارداد فقط یک تکه کاغذ است و “در نهایت همه چیز به نتایج بستگی دارد. اگر از همدیگر خسته شویم، قبل از پایان قرارداد سیتی را ترک خواهم کرد.”

سیتی دیروز در بازی پایانی سال 2022 در خانه مقابل اورتون به تساوی 1-1 رسید و در حال حاضر با 7 امتیاز کمتر از آرسنال پس از 16 بازی در رده دوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید