قطبی: گالنووی فرگوسن ایران است

قطبی در خصوص اینکه درباره انتخاب امیر کالانوی به عنوان سرمربی تیم ملی انتقاداتی وجود داشت، گفت: گاهی انتقاداتی مطرح می شود اما معتقدم بعد از مدت ها مربی ایرانی به تیم ملی ایران سپرده شده است. زمان و این چیز خوبی است.» گالنویی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است و اکنون باید از او حمایت شود تا بتواند با قدرت کامل تیم ملی را برای جام ملت های آسیا آماده کند.

وی ادامه داد: امیر کاله نوی سال ها مربی لیگ برتری بوده و همیشه می گویم او الکس فرگوسن ایران است. کارنامه او مشخص است. او تجربه مربیگری در تیم ملی را نیز دارد که می تواند به او کمک کند. من مطمئنم ایران می تواند با مربی خود امیدوار باشد که در رقابت های جام ملت های آسیا نتایج قابل قبولی کسب کند.

قطبی درباره اینکه آیا صحبت هایی با او برای سرمربیگری تیم ملی شده است یا خیر، گفت: خیر، بحثی درباره حضور من در تیم ملی وجود نداشت و مشغول کار خودم هستم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و همیشه از آن حمایت کرده ام.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با تاکید بر اینکه آیا تیم ملی توانایی رقابت با تیم هایی مانند استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان در جام ملت های آسیا را دارد یا خیر، تاکید کرد: بدون شک رقابت با تیم هایی بسیار سخت است. چنین تیم هایی اما ایران هم نشان داد که یکی از بهترین قدرت های آسیاست و بازیکنان باکیفیتی دارد. اگر شرایط مهیا شود، مطمئنم تیم ملی ایران جزو مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید