دشمن به دنبال تجزیه ایران است/ قطبی شدن خشم مردم را افزایش می دهد


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901332

روح الله پور اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی، رهبر انقلاب در بیانات خود به ریشه ناآرامی ها اشاره کردند و گفتند: دشمن به دنبال تجزیه ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ۸دی، «روحلا پور اسماعیلی» کارشناس سیاسی در گفتگو با ۸دی گفت: مدت هاست آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانش به این نتیجه رسیده اند که مدل های قبلی در مقابل جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست. .: دشمنان ملت ایران در سال های گذشته شکست سنگینی را متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران در تمامی رویارویی های سیاسی و اقتصادی شکست های سنگینی را متحمل شده اند، افزود: این فشارها و جنگ ها خللی در پیشرفت ملت و جامعه ایران ایجاد نکرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا توان لازم برای مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: به همین دلیل دشمن برای رسیدن به اهداف خود به روش های جدیدی متوسل شده که یکی از آنها بهره برداری از عیوب جامعه ماست. . خوب.

پور اسماعیلی با بیان اینکه دشمن در خصوص کشته شدن مهسا امینی سعی دارد اشتباه قومیت گرایی و تجزیه طلبی و … را ترسیم کند، ادامه داد: اگرچه این ماجرا از کردستان شروع شد اما دیدید که در سیستان بلوچستان هم ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیانات خود به ریشه اغتشاشات اشاره کردند افزود: رهبر انقلاب ریشه حادثه را ایجاد تفرقه بین آحاد ملت می دانند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن هیچ گاه مستقیماً بحث تجزیه طلبی و تجزیه ایران را مطرح نمی کند، افزود: بلکه سعی می کند از مقوله قطبی شدن و فعال شدن این خطاها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

وی حفظ حقوق زنان و درگذشت خانم امینی را بیشتر بهانه دانست و تصریح کرد: همه دیدند با پیشرفت اعتراضات شعارها تغییر کرد و دشمن سعی کرد اشتباهات را برای رسیدن به اهداف سیاسی و اجتماعی خود فعال کند. موجود در ایران

این کارشناس سیاسی و اجتماعی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود به یک سری ابزار و مولفه نیاز دارد که تجزیه ایران است، تاکید کرد: مدت ها قبل از اینکه سلبریتی ها به عنوان ابزاری برای اجرای این امر فعال شوند از نقشه استفاده می کردند.

پوراسماعیلی با اشاره به دسته‌بندی سلبریتی‌ها و آموزش‌های سرویس‌های خارجی برای استفاده از ظرفیت آن‌ها در موضوعات مهم اجتماعی مانند معیشت، افزود: این لحظه در مدیریت و فرماندهی فتنه‌های سلبریتی خود را نشان داده است.

این کارشناس سیاسی به حضور برخی از زنان در میان یاغیان و فتنه گران اشاره کرد و گفت: این حضور نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز دیده می شود که عمدتاً تحت تأثیر و تشویق بازیگران مطرح هالیوود است.

وی با بیان اینکه شعار «زن، زندگی، آزادی» برای بهره برداری از احساسات زنان مطرح می شود، گفت: در اغتشاشات اخیر زنان در خط مقدم جبهه بوده اند که برخورد نظام را با آنها سخت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همه این ترفندها برای تجزیه ایران است، ادامه داد: تقسیم ایران به چند کشور کوچکتر دکترین ایالات متحده آمریکا است.

پور اسماعیلی همچنین با بیان اینکه ریشه دوقطبی شدن جامعه ایران را باید بعد از روی کار آمدن دولت اصلاحات جست وجو کرد، افزود: در دکترین سیاست خارجی آمریکا که در دوره ریاست جمهوری بیل کلیتون تدوین شد، به صراحت تاکید شده است که سیستم هایی مانند جمهوری اسلامی ایران مخالف آمریکا باید در جهت دوقطبی کردن جامعه گام بردارد.

وی با بیان اینکه معرفی کلیدواژه هایی مانند اسلام گرایی- جمهوریت، مشروعیت- مقبولیت و … است، تصریح کرد: بر اساس همان سیاست آمریکا در دولت اصلاحات در ایران تبلیغ شده است و افزودند: رهبر انقلاب امروز نیز بر همین نکته تاکید کردند، اما برخی نفهمیدند که این باعث دامن زدن به این مشکلات می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این دوقطبی شدن ها باعث خشم عمومی، به تعویق انداختن برنامه های توسعه کشور، آسیب رساندن به منافع عمومی و… می شود که همگی می تواند موانعی باشد که پیشرفت را با مشکل مواجه می کند، ادامه داد: یک انگیزه بیشتر برای دشمن برای ایجاد خیابان. شورش عملکرد مثبت دولت فعلی (دولت سیزدهم) است زیرا آقای رئیسی عناصری را که دشمن می خواهد به ایران حمله کند را یکی پس از دیگری حذف می کند.

پور اسماعیلی ادامه داد: رهبر انقلاب و مردم ایران از نخبگان کشور در جناح های مختلف سیاسی می خواهند اگر به دنبال اعتلا و پیشرفت ایران هستند باید نقشه دشمن را خنثی کنند و به این دوقطبی ها دامن نزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید