کاهش سطح تقاضای توده ای خواسته دشمن است/ دشمن به دنبال دوقطبی شدن در جامعه است


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891167

حبیب زاده گفت: دوقطبی شدن جامعه هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه بین مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم حبیب زاده مسئول سابق سیاسی سازمان بسیج در گفت و گو با خبرنگار صبح توس بابیان اینکه دشمن همواره از وحدت بین مردم هراس داشته و سعی در ایجاد تفرقه بین جامعه و استفاده از این ضایعات به نفع خود دارد، اظهار کرد: دشمن همواره از وحدت بین مردم هراس داشته است.

وی با اشاره به اینکه باید از زمینه های مشترک برای ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه استفاده کنیم، تصریح کرد: مناسبت های مذهبی مانند محرم و اعیاد مذهبی می تواند این همدلی را در جامعه افزایش دهد.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با سوء استفاده از نام امربه معروف در صدد ایجاد این دوقطبی است، افزود: کاهش امربه معروف تنها هشداری در مورد جایگاه حجاب و ایجاد درگیری بین بخشی از جامعه با بخش دیگر است. هدف دشمن با دمیدن آتش خود به دنبال ایجاد تنش است.

وی با اشاره به اینکه کاهش مطالبات در بین مردم از دیگر خواسته های دشمن بود، افزود: سه خواسته اساسی عدالت، خدمت به مردم و مسئولیت در قبال مردم باید در رأس مطالبات مردم از مقامات

حبیب زاده با اشاره به اینکه امروز نگران محیط بیرونی و جنگ با دشمنان نیستیم چرا که در راس قدرت هستیم، تاکید کرد: آنچه امروز باعث نارضایتی مردم می شود کم کاری مسئولان و مشکلات برجای مانده از آن است. دوره های گذشته

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید