دشمن به دنبال تجزیه ایران است/باید وحدت را در کشور حفظ کنیم


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909663

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، اقدامات دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنشی در برابر تحرکات انقلاب است، باید وحدت کشور را حفظ کنیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) شورای اسلامی و پس از تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر تاکید کرد: برادران و خواهران و آقایان نقد علی، از همه شما تقاضا دارم به این موضوع که اساس پیروزی است توجه کنید. انقلاب اسلامی و تداوم نظام اسلامی و تقویت روحیه اقتدارگرایی و آزادیخواهی در کشور در گرو وحدت است. اتحاد بین بخشهای قومی، مذهبی و مذهبی مهم است و نماد آن در این مجلس مشخص است که همه ادیان، اقوام و مذاهب اینجا هستند.

وی همچنین گفت: طبیعتا هرگونه تفرقه به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، بلوچ ها همیشه مدافعان ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده اند.

رئیس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، اقدامات دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنشی در برابر تحرکات انقلاب است، باید وحدت را در کشور حفظ کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید