دشمن به دنبال ۲ قطبی کردن و شرکت نکردن مردم در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات گیلان:

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن مردم و جلوگیری از حضور آنها در انتخابات است و خنثی کردن این توطئه ها و برگزاری انتخابات پرشور از وظایف مدیران انتخابات در هر شهرستانی است که باید آن را بپردازیم. توجه.”

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

محمد جلایی، رئیس ستاد انتخابات گیلان در جلسه استانداران گیلان وی ویژه انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین اجلاسیه خبرگان رهبری که در استان بندرانزلی برگزار شد، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از آرمان هایی بود که با حمایت ها محقق شد. و برکت جمهوری اسلامی ایران.

وی به برگزاری 8 انتخابات بزرگ و سراسری در دوران جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: انتخابات یک پدیده جدی بعد از انقلاب بود که به هیچ عنوان در کشور لغو و یا به تعویق نیفتاد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به سن برگزاری انتخابات در ایران به عنوان یک الزام اشاره کرد و افزود: بر خلاف انتخابات دوران پهلوی که مردم نمایندگان شهرهای خود را نمی شناختند، امروز همه ارکان هستند. یک نظام مستقیم و غیرمستقیم از طریق آرای مردم انتخاب می شوند.

محمد جلایی با تاکید بر نقش موثر کمیته های اجرایی در روند انتخابات از مسئولان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در گیلان خواست در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند. .

محمد پورخوش سعادت فرماندار بندرانزلی نیز در این دیدار گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی مردم و جلوگیری از حضور آنان در انتخابات است و خنثی سازی این توطئه ها و برگزاری انتخابات پرشور از وظایف رهبران انتخابات در هر شهری که باید به آن توجه کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟