آیا یحیی گل محمدی جایگزین شده است؟

در دفتر جدید و شیک رضا درویش پنج جام قهرمانی پشت سر مدیرعاملی قرار گرفته است. جالب اینجاست که این جام ها هم اندازه نیستند و دو جام چهارم و پنجم آخر کوتاهتر و بالاتر از سه جامی هستند که پرسپولیس در سه سال اول با برانکو ایوانکوویچ به دست آورد!

اما مدیرعامل پرسپولیس که امروز پذیرای افراد مختلفی در این باشگاه بود، حالا بیشتر به فکر این جزییات است. تکلیف سرمربی در آینده مسابقات این فصل چه خواهد بود. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از اتفاقات دربی به صورت شفاهی استعفا داد و حالا از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داده است. با این حال به نظر می رسد این تصمیم احساسی و فوری از سوی او باشد و گل محمدی با چند روز تعطیلی در تمرین پرسپولیس دوباره آفتابی شود. گویی بازیکنان در تماس های مختلف به دنبال بازگشت او به تیم بودند.

در حال حاضر اتفاق نظر باشگاه روی حمید مطهری است. دستیار وفادار یحیی که در غیاب سرمربی تمرینات را زیر نظر دارد. تمرین در غیاب هشت ملی پوش پرسپولیس که حداقل تا 9 فروردین در دو دیدار ایران از مقدماتی جام جهانی و البته دیدار ازبکستان و تاجیکستان در فیفادی های پیشرو حضور خواهند داشت. حال اگر پرسپولیس بدون مصدومیت و بیماری این بازیکنان را از اردوی تیم ملی در این اردوها بپذیرد، اولین تمرین داغ پرسپولیس روز جمعه 13 فروردین ماه با حضور همه مردم برگزار می شود تا این که وظیفه یحیی گل محمدی است. تنظیم.

در مورد عصبانیت شدید یحیی از مهدی سیدعلی، داور دربی، ارزیابی‌های متفاوتی وجود دارد، اما در حالی که همه در مورد غم یحیی حق دارند، اعتراض و عصبانیت شدید او چیزی نیست که بتوان از آن دفاع کرد. ضمن اینکه خیلی زود قرمزها باید لیگ قهرمانی را مقابل یک تیم هوادار سنگین شروع کنند و این دیداری است که قرمزها قطعا گل محمدی را روی نیمکت نخواهند داشت. این تیم سپس وارد رقابت‌های جام حذفی می‌شود که نکته مهم آن، قهرمانی در اولین جام این دوره از جشن‌ها است که به خاطر لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر ایران تحمیل شده بود، در فینالی که احتمالاً برابر استقلال خواهد بود. از نو؛ با این حال پرسپولیس و استقلال نمی توانند از فینال خود مطمئن باشند زیرا حریفان سرسختی در مرحله یک چهارم نهایی و در صورت راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی دارند.

با پایان رقابت های حذفی، 6 دیدار تعیین کننده و نهایی لیگ برتر فوتبال ایران با حضور همه مدعیان برگزار می شود و آنجاست که تکلیف قهرمانی مشخص می شود. پرسپولیس همچنان بارقه امیدی دارد که استقلال به دلیل تساوی های سخت و بازی با تیم هایی مانند سپاهان، فولاد و مس رفسنجان برای رسیدن به این کاروان امتیاز از دست بدهد. اما این اتفاق در صورتی رخ می دهد که آنها آسیب فنی جدی نداشته باشند و به گفته علی خسواری، داور بازنشسته فوتبال ایران، محرومیت جدی برای یحیی گل محمدی در نظر گرفته شود، آنها در دومین ماه سال از رفتار بی ادبانه یحیی متضرر خواهند شد.

برخلاف پیامی که با واکنش تندروانه یحیی منتشر شد، لیگ تمام نشده است و استقلال هنوز نمی تواند مطمئن باشد که او قهرمان لیگ می شود. وظیفه پرسپولیس برد در سایر بازی ها و ادامه رقابت تا پایان فصل است. چه خوب که گل محمدی قبل از انجام کارهایی که در دربی به نمایش گذاشت، بیشتر به نکاتی که به نفع تیم است در آرامش خود و نگاهش به آینده فکر کرد.

با آغاز سال جدید اما مهمترین تصمیم مدیریت پرسپولیس البته خبر اصلی در حوزه سرمربیگری است. با چه شرایطی و با چه روحی به تیم برمی گردد و چگونه ادامه خواهد داد. گل محمدی بعد از چند روز تعطیلی بهتر می تواند در این باره صحبت کند. او دو سه روز پس از به اصطلاح اعلامیه سکوت کرده و قصد دارد تعطیلات را در کنار خانواده بگذراند. سپس نوبت به کار دوباره و فراموشی اتفاقاتی می رسد که البته ممکن است مقامات انتظامی فراموش نکرده باشند …

بالاخره این صحبت ها آخرین روز کاری در باشگاه پرسپولیس را به پایان رساند. حقوق ها در ساعات پایانی پرداخت شده است، مدیرعامل همچنان به مربی محبوب هواداران امیدوار است و برخلاف آنچه گفته شد صحبتی از تغییر فرد دیگر نیست!

دیدگاهتان را بنویسید