آیا یحیی گل محمدی نوک بینی خود را از دست داده است؟! + جزئیات

یحیی گل محمدی فارغ التحصیل از دانشگاه تربیت معلم قم است. یحیی گل محمدی از معمالی به سطح اول فوتبال ایران رسیده و اکنون بازنشسته شده و مربیگری می کند. تیم تراکتورسازی تبریز حدود 5 بازی انجام داد سپس به کوم بازگشت و ضمن تدریس در هلال احمر به فوتبال ادامه داد.تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار با گهر گهر سیرجان آماده می کند که این تیم موفق شده لیگ را قطع نکرده باشد. بنابراین شاگردان یحیی گل محمدی در پایان هفته هجدهم با 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

درخشش مهدی عبدی در لیگ برتر ایران به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا مدت هاست مورد توجه تیم های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است.

البته آذرماه سال گذشته مهدی عبدی که تا سال 1402 با پرسپولیس قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسئولان باشگاه و ایجاد تغییراتی در گزینه های قراردادش، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

بنابراین مهاجم مازندرانی و کارشناس پرسپولیس تا سال 1404 با این باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت کادرفنی این تیم را جلب کند.

مهدی عبدی پیش از این از یونان، بلژیک و پرتغال پیشنهاداتی داشته اما خودش گفته است به خاطر علاقه اش به پرسپولیس نمی خواهد برود و دوست دارد بماند.

شاید بعد از پایان این فصل این مهاجم قائمشهری تصمیم جدیدی بگیرد چرا که شنیده ایم پیشنهاد اماراتی ها از نظر مالی بسیار وسوسه انگیز است.

در دهه 80 بازیکنان ایرانی زیادی به لیگ امارات رفتند. لیگی که از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشت اما به مقصد مورد علاقه ستاره های فوتبال ایران تبدیل شده است. اختلافات سیاسی ایران و امارات باعث شد تا دیگر باشگاه های اماراتی برای فوتبالیست های ایرانی محدودیت ایجاد کنند و در همین زمان بود که لیگ ستارگان قطر به فوتبالیست های ایرانی روی آورد و ستاره های فوتبال ایران را وسوسه کرد تا با پیشنهادهای مالی کلان برای تیم های این کشور بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید