آیت الله جوادی آملی: انتظار می رود جلوی سرقت ها و سوء استفاده های برخی مسئولان گرفته شود

آیت الله جوادی آملی: انتظار می رود جلوی سرقت ها و سوء استفاده های برخی مسئولان گرفته شود

وی گفت: در احادیث معصومین علیهم السلام آمده است: «کسی که بی مال بکشد شهید است و هر که بی دین بکشد شهید است و هر که بدون دم بکشد شهید است». و هر کس بدون خانواده خود بکشد شهید است.» با حفظ آبروی مردم برای همه شهدایی که در راه حفظ دین و مال و ناموس مردم به شهادت رسیدند طلب مغفرت می کنیم و دعا می کنیم که دوباره محشور شوند. با حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام.

آیت الله جوادی املید در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در اندلس سابق مردم مسلمان بودند و حکیمان بزرگی چون ابن رشد و ابن حزم بودند، اسلام آنقدر گسترش یافت که تعداد ستون های مسجد اعظم را نمی توانستند بشمارند. قرطبه ولی دیری نپایید، این مسجد کلیسا شد و کلیسا هم موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه در هر زمان و مکانی وجود دارد! کشور ما ریشه و تمدن پرافتخار دارد و مردم کشور ما نیز مردمانی غیور و پاک هستند و ما در کشورمان از بزرگان و علما و بزرگان کم نداریم و می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بوده اند. عظمت و شکوه مانند راهپیمایی اربعین رخ داد. ، اما انتظار می رود جلوی دزدی ها، اختلاس ها و طالع بینی برخی مسئولان گرفته شود تا به این نظام لطمه ای وارد نشود.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: اینکه فردی خوب است به این معنا نیست که می تواند مدیر خوبی باشد، مدیریت نیاز به درایت و درایت دارد، بنابراین در این صورت مدیران گول نمی خورند و راه هیچکس را سد نمی کنند. مسئولان برای بیکاری جوانان، آینده شغلی و معضل حاشیه نشینی شهری برنامه ریزی کنند و برای رفع مشکلات کشور تلاش بیشتری کنند! ما زنده ایم به امید، زنده ایم به برکت خون شهدا و از صاحب امروز می خواهیم که این نظام را زیر سایه ولی خود نگه دارد و شهدای ما را با شهدای کربلا و زحمات زیادی متحد کند. اربعین با اربعین یکی شود. خوشبختانه!

دیدگاهتان را بنویسید